7 نوشیدنی سالم و ساده که حتما باید امتحان کنید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، با توجه به اینکه هوا رو به سردی می رود و در این فصل بیشتر با بیماری هایی نظیر آنفلوانزا و سرماخوردگی رو به رو هستیم، تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار حائز اهمیت است.

7 نوشیدنی سالم و ساده که حتما باید امتحان کنید

رژیم غذایی سالم یکی از ارکان مهم سبک زندگی درست و سالم است. خوردن غذاهای سالم، میوه و سبزیجات و نوشیدنی های مفید همه از موارد ضروری تغذیه سالم هستند. خبرنگاران در این مطلب می خواهد به سراغ بخش خوشمزه و هیجان انگیز سبک زندگی سالم یعنی نوشیدنی های سالم برود. همراه ما باشید.

آب خیار

دنبال نوشیدنی سالمی هستید که تهیه آن آسان باشد؟ آب خیار نوشیدنی ای بسیار باطراوت، بدون کالری و بدون شکر است. شاید این نوشیدنی سالم را در سالن های زیبایی یا اسپا دیده باشید. آب خیار فواید بالقوه زیادی برای سلامتی دارد، از جمله:

  • آبرسانی
  • کاهش وزن
  • کاهش فشار خون
  • سلامت پوست

خیار حاوی طیف وسیعی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی است که می توانند به پیشگیری از بیماری های مختلف از جمله سرطان و دیابت و همچنین حفظ سلامت استخوان ها، پوست و عضلات کمک کنند.

چای سرد (آیس تی)

چای سرد بدون شیرینی جایگزین سالم و خوشمزه نوشابه است! این چای بهترین راه برای خوش طعم کردن آب آشامیدنی و جایگزین خوبی برای قهوه سرد است. این نوشیدنی سالم فواید زیادی دارد، از جمله:

  • پیشگیری از کم آبی بدن
  • بهبود متابولیسم
  • کاهش استرس
  • بهبود سلامت قلب

آب توت فرنگی

این نوشیدنی لذت بخش و در عین حال بسیار خوش رنگ ولعاب است. یک پارچ بزرگ آب توت فرنگی درست کنید و در یخچال بگذارید و هر وقت دوست داشتید، از آن بنوشید. اگر دوست دارید، کمی هم آب گازدار به این نوشیدنی دلچسب اضافه کنید و آن را به عنوان جایگزین کم کالری نوشابه بنوشید.

چای نعناع

اهل دمنوش های گیاهی هستید؟ چای نعناع یکی از پرطرفدارترین و پرفایده ترین دمنوش هاست. درست کردن این دمنوش خوشمزه فقط 5 دقیقه طول می کشد. اگر می خواهید روزتان را پرنشاط شروع کنید و دنبال نوشیدنی سالمی به جای قهوه هستید، پیشنهاد ما چای نعناع است. تنها چیزی که برای درست کردن این دمنوش نیاز دارید آب و نعناع تازه است!

آب انار

آب انار یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار و در عین حال بسیار دلچسب است. جالب است که آب انار از آب میوه های دیگر آنتی اکسیدان بیشتری دارد. مقدار زیادی از ویتامین C انار در فرایند تولید آبمیوه های صنعتی از بین می رود، بنابراین بهتر است خودتان آب این دانه های بهشتی را بگیرید و نوش جان کنید.

چای زنجبیل

چای زنجبیل دمنوش گیاهی ساده ای است که می توانید در خانه درستش کنید. این نوشیدنی آرامش بخش فواید سلامتی احتمالی مانند کمک به هضم و کاهش التهاب دارد. چای زنجبیل طعم گرم و دلچسبی دارد که ترکیبی از طعم زنجبیل تند، کمی لیمو و عسل است. اگر در پی کاهش وزن هستید مطلب با این نکات سالم و راحت وزن کم کنید! را از دست ندهید.

اسموتی کرفس

اسموتی ها، نوشیدنی های کم کالری و بسیار مفیدی هستند و طعم فوق العاده خوشمزه ای دارند. ترکیب کرفس با زنجبیل تازه، طعم دلچسبی به این اسموتی سالم و مغذی می دهد و آن را به گزینه ای مناسب و سالم برای نوشیدن تبدیل می کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه از سرطان روده پیشگیری کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1582

به "7 نوشیدنی سالم و ساده که حتما باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 نوشیدنی سالم و ساده که حتما باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید