هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره برگزاری مراسم کریسمس

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد: درصورتیکه مردم در تعطیلات کریسمس پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند ممکن است جشن های کریسمس به سوگواری تبدیل گردد.

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره برگزاری مراسم کریسمس

به گزارش خبرنگاران، تدروس آدهانوم دبیرکل سازمان دنیای بهداشت گفت: تعداد فوتی های کروناویروس رو به افزایش است و به همین دلیل ضرورت دارد افراد با دقت و احتیاط بیشتری نسبت به برنامه ریزی در خصوص تعطیلات کریسمس اقدام نمایند.

وی در یک کنفرانس خبری تاکید نمود: تعطیلات کریسمس فرصتی برای استراحت و برگزاری جشن است اما اگر نتوانیم اقدامات احتیاطی درست را در نظر بگیریم مراسم جشن به سرعت به سوگواری تبدیل می گردد.

دبیرکل سازمان دنیای بهداشت با اشاره به اینکه بسیاری از مردم دنیا طی هفته های آینده برای برگزاری جشن آماده می شوند، اظهار کرد: ضروری است با دقت بیشتری برنامه ریزی گردد. درصورتیکه در منطقه ای با میزان بالای انتقال ویروس زندگی می کنید ضرورت دارد برای حفظ امنیت خود و دیگران اقدامات احتیاطی لازم را در نظر بگیرید. این کار بهترین هدیه برای دیگران است.

وی تاکید نمود: طی شش هفته گذشته با افزایش 60 درصدی مرگ و میر ناشی از این بیماری تنفسی در سراسر دنیا روبرو بوده ایم.

هرچند به گفته ماریا وان کرخوف کارشناس سازمان دنیای بهداشت در بعضی از قاره ها شاهد افزایش قابل توجهی از موارد فوتی های کرونا نسبت به نقاط دیگر هستیم.

به گزارش مدیکال اکسپرس، وی گفت: طی شش هفته گذشته موارد مرگ و میرها ناشی از بیماری کووید-19 در منطقه اروپا به صورت هفتگی تقریبا 100 درصد، در قاره آمریکا 54 درصد و در آفریقا 50 درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 795

به "هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره برگزاری مراسم کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره برگزاری مراسم کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید