نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا الزامات جدیدی را مشخص نموده است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا الزامات جدیدی را مشخص نموده است.

نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا الزامات جدیدی را مشخص نموده است

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تازهترین الزامات بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شرکت کنندگان که از سوی دبیرخانه نمایشگاه های بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا معین شده، خبر داد: فیتور در ژانویه 2022 برگزار می گردد اما براساس الزامات تازه که همه شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان موظف به رعایت آن هستند، داشتن گواهی نامه واکسیناسیون برای شهروندان اتحادیه اروپا الزامی شده است. اتباع کشور ثالث بر مبنای شرایط فعلی اسپانیا باید کد QR سلامت سفر اسپانیا را داشته باشند و از شرکت کنندگانی که قادر به ارائه این گواهی ها نیستند، خواسته می گردد نتیجه آزمایش آنتی ژن منفی ارائه دهند.

نمایشگاه فیتور از 19 تا 23 ژانویه سال 2022 برابر با 29 دی تا 3 بهمن 1400 در مادرید اسپانیا برگزار می گردد. بنابر اطلاعیه این نمایشگاه، بیش از 80 درصد جمعیت این کشور واکسینه شده اند و این پروتکل تازه، مکمل اقدامات و الزاماتی است که قبلاً اعلام شده بود.

ایران برای حضور در این نمایشگاه گردشگری اعلام آمادگی کرد و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مسئول برپایی غرفه و پاویون ایران در فیتور است.

منبع: همگردی
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1384

به "نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا الزامات جدیدی را مشخص نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا الزامات جدیدی را مشخص نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید