صادرات ملیله زنجان به عمان کلید خورد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از اولین مرکز مدیریت صادرات محصولات صنایع دستی با موضوع ملیله زنجان در کشور عمان اطلاع داد.

صادرات ملیله زنجان به عمان کلید خورد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ارجمند، مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان زنجان اظهار کرد: به منظور ایجاد و گسترش صادرات مدیریت شده محصولات صنایع دستی و فناوری های مرتبط با این هنر ماندگار و نیز معرفی زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله، طرفین این تفاهم نامه توافق کردند با استفاده از توانمندی های بخش خصوصی و دولتی، اولین مرکز مدیریت صادرات محصولات صنایع دستی با موضوع ملیله زنجان در کشور عمان را ایجاد نمایند.

او اضافه کرد: همکاری در ایجاد مرکز مدیریت صادرات محصولات صنایع دستی با موضوع ملیله زنجان در کشور عمان به منظور برگزاری مراسم جشنواره بین المللی سالانه ملیله زنجان، برگزاری سمینار و کارگاه علمی و تخصصی بین المللی ملیله، برنامه ریزی برای پذیرش هیات های تجاری از عمان و اعزام به ایران - زنجان، ایجاد دفتر جذب جهانگرد از عمان به ایران - زنجان، برنامه ریزی برای استقرار باجه بانک جهانگردی در مرکز محصولات صنایع دستی از مفاد این تفاهمنامه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان زنجان گفت: این تفاهم نامه منجر به حمایت های بیشتر از صنایع دستی استان، هنرمندان این حوزه و فراورینمایندگان و عرضه نمایندگان می گردد و به معرفی هرچه بیشتر صنایع دستی یاری می نماید.

ارجمند با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال جهش فراوری گفت: صنایع دستی، ایرانی ترین کالای فراوریی است و حمایت از صنایع دستی در سال جهش فراوری بیش ازپیش اهمیت می یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 411

به "صادرات ملیله زنجان به عمان کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات ملیله زنجان به عمان کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید