از کنار قطر و جاذبه های دیدنی آن ساده نگذرید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، ایسنا/ این خبر به جهت اینکه از کنار قطر و جاذبه های دیدنی آن ساده نگذرید، برای شما نگارش شده است.

از کنار قطر و جاذبه های دیدنی آن ساده نگذرید

پس از سالها برنامه ریزی و میلیاردها دلار سرمایه گذاری برای توسعه، انتظارات برای جام دنیای قطر به اوج خود رسیده و درحالیکه ستارگانی چون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه و بسیاری از برترین بازیکنان دنیا در پی ایجاد هیجان در زمین مسابقه هستند، حجم عظیمی از بازدیدنمایندگان نیز به قطر خواهند رفت.

قطر 12 سال است که خود را برای میزبانی جام دنیای آماده می نماید و طبق برآوردها، حضور 1.2 میلیون بازدیدنماینده، 17 میلیارد دلار به اقتصاد این کشور خواهد اضافه کرد.

بخش گردشگری قطر جاذبه هایی توریستی، هتل ها و استراحتگاه های جدیدی را معرفی نموده که در طول مسابقات برای علاقمندان باز خواهد بود و این توسعه بی سابقه نشان دهنده نقطه عطفی در ظهور قطر به عنوان یک مقصد گردشگری است و به همین علت، این کشور در پی میزبانی از سالانه شش میلیون بازدیدنماینده تا سال 2030 میلادی است.

این کشور با سرمایه گذاری سنگین در بخش گردشگری، جاذبه های بیشتری برای مسافران جام دنیای فراتر از ورزشگاه ها، جشنواره های هواداری و مسابقات فوتبال فراهم نموده که در ادامه به بعضی از آنها اشاره می گردد.

جزیره المها در شهر تازه تأسیس لوسیل که قرار است در همین ماه راه اندازی گردد و دارای شش رستوران لوکس و بعلاوه غذاخوری ها و جاذبه های دیگر مانند کلوپ ساحلی، سرزمین عجایب زمستانی و پیست اتومبیلرانی خواهد بود.

جزیره قطیفان شمالی دارای هتل های مجلل، کلوپ های ساحلی، باغ ها، خیابان های مناسب برای عابران پیاده، محله های متمایز و یک پارک آبی با 36 وسیله سواری است که در سال 2023 افتتاح می گردد. جزیره قطیفان شمالی قبل از جام دنیای فوتبال قطر راه اندازی می گردد.

وست واک که در قلب منطقه الواب قرار گرفته است، قرار است قبل از سرانجام سال افتتاح گردد. این منطقه دارای فضاهای مسکونی، خرده فروشی و اوقات فراغت خواهد بود. وست واک دارای یک گردشگاه عابر پیاده بی نظیر با فناوری خنک نماینده در فضای باز است.

باشگاه ساحلی لا مار یک استراحت ساحلی لوکس که اخیراً در ماه اکتبر در ساحل و هتل اینترکانتیننتال دوحه افتتاح شده و مشرف به منظره ها بی نظیری از خط افق بخش غربی خلیج فارس است. مهمانان می توانند در آب شنا نمایند و از کومه های ساحلی، تخت های آفتابگیر و صندلی های خصوصی لذت ببرند.

ساحل بادی فویرط که در ماه اکتبر افتتاح شد، در امتداد یک تالاب طبیعی در شمال دوحه قرار گرفته است. استراحتگاهی مدرن دارای بادهای مداوم که آن را برای کایت سواری ایده آل می نماید.

البراری در قطر نخستین اقامتگاه در نوع خود است که در منطقه حفاظت شده طبیعی واقع شده و با تپه های شنی و منطقه ها بیابانی احاطه شده است. این اقامتگاه دارای 21 استراحتگاه مجلل با استخرهای خصوصی است که تجربه زندگی در نزدیکی طبیعت و مهمان نوازی لوکس را به مهمانان جام دنیای ارائه می دهد.

شعبه دوحه The Ned، یکی از منحصر بفردترین هتل ها و باشگاه های خصوصی لندن و نیویورک، پیش از جام دنیای در داخل ساختمان سابق وزارت کشور افتتاح می گردد و دارای 90 اتاق و 12 سوئیت، هفت رستوران، یک سالن بدنسازی، اسپا و استخر 30 متری در فضای باز است.

رافلز و فیرمونت دوحه، دو هتل مجلل در دو برج بزرگ روبروی هم هستند که از دو شمشیر در پرچم قطر الهام گرفته شده است. هتل فیرمونت از طراحی قایق های بزرگ الهام گرفته شده و یک لابی سر به فلک کشیده با بلندترین لوستر دنیا را در خود جای خواهد داد، درحالیکه هتل رافلز نیز برای اجاره اقامتگاه لوکس در اختیار مسافران است.

منبع: همگردی
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1589

به "از کنار قطر و جاذبه های دیدنی آن ساده نگذرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کنار قطر و جاذبه های دیدنی آن ساده نگذرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید