5 پیشنهاد برای لذت بردن از تفریحات شبانه استانبول

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، در شهر استانبول خواب ممنوع! اینجا مکانی است که حتی در نیمه های شب هم از جنب وجوش نمی افتد. در واقع می توان گفت زندگی در استانبول تازه بعد از غروب آفتاب آغاز می گردد. پس اگر می خواهید همه چیز را درباره تفریحات شبانه استانبول بدانید و محله های مهیج برای شب گردی های این شهر همواره بیدار را بشناسید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

5 پیشنهاد برای لذت بردن از تفریحات شبانه استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

نمی گردد به استانبول سفر کرد و بدون لذت بردن از تفریحات شبانه این شهر زیبا به خانه برگشت این جمله بسیاری از گردشگرانی ست که تجربه سفر به استانبول را داشته اند. مطمئن باشید شما هم با قدم زدن در کنار تنگه بسفر در حالی که نمایشی خارق العاده از بازی پایکوبی و نور در مقابلتان در حال انجام است، تماشا گروه های موسیقی خیابانی و همراه شدن با آن ها یا حتی تجربه یک شام عالی در رستوران های لوکس، این جمله را تایید نموده و عاشق تفریحات شبانه استانبول خواهید شد. (خرید تور استانبول)

تفریحات شبانه استانبول

.

1- یک شب لوکس را در کشتی های کروز بگذارانید

2- در کنار تنگه بسفر قدم بزنید

در معرفی تفریحات شبانه استانبول به قدم زدن در کنار تنگه بسفر می رسیم. پشنهادی که برای سپری کردن یک شب عالی توصیه می گردد. در اینکه تنگه بسفر یکی از محبوب ترین جاذبه های استانبول است شکی نیست اما با تماشا منظره ها این تنگه زیبا در شب بیش از پیش شیفته آن خواهید شد.

بسفر مرز بین جهانی نو و قدیم استانبول است. تلاقی زیبا که استانبول آسیایی و اروپایی را به هم پیوند می دهد و جهانیی متفاوت با سایر منطقه ها استانبول دارد. شب های این منطقه منحصربه فرد با نورپردازی های خلاقانه تزیین شده و تماشا نور کشتی هایی که بر روی بسفر در حال رفت وآمد هستند جلوه ای رویایی به آن بخشیده است. با این توصیفات قدم زدن شبانه در کنار تنگه بسفر تجربه ایست که به هیچ اسم نباید از دست داد.

بعلاوه رستوران ها و کافه هایی با فضاهای شاد و صمیمی و مغازه های رنگارنگی که سوغاتی های مجذوب نماینده ترکیه را در خود دارند از دیگر جاذبه هایی هستند که قدم زدن در بسفر را بعد از غروب آفتاب لذت بخش تر می نمایند.

3- پیاده روی شبانه در خیابان استقلال را از دست ندهید

خیابان استقلال از معروفترین و محبوب ترین خیابان های استانبول برای گشت وگذار و خرید است و البته خبر خوب اینکه این خیابان حتی در نیمه های شب هم از تکاپو و جنب وجوش نمی افتد. پس قدم زدن در خیابان استقلال را هم به فهرست تفریحات شبانه استانبول اضافه کنید.

این خیابان سه کیلومتری مملو است از کافه ها، رستوران ها و مراکز خریدی که خواب ندارند و حضور همیشگی گردشگران و محلی ها، خیابان استقلال را حتی در نیمه های شب هم زنده و پر انرژی نگه می دارد. نکته جالب اینکه برای لذت بردن از تفریحات خیابان استقلال نیازی نیست حتما جیبی پر از پول داشته باشید. چرا که این خیابان برای تمام افراد با هر بودجه و سلیقه ای سورپرایزی ویژه دارد.

می توانید یکی از رستوران های لوکس را برای صرف شام انتخاب نموده یا اینکه غذاهای لذیذ خیابانی را که عطر و طعمشان خواه و ناخواه هرکسی را به سمت دکه های کوچک و خوش رنگ و لعاب می کشاند امتحان کنید.

گروه های موسیقی خیابانی از دیگر جاذبه هایی هستند که قدم زدن در استقلال را به تفریحی با یادماندنی تبدیل می نمایند. آهنگ های شاد این گروه ها خواب را حسابی از سرتان پرانده و به شما انرژی مضاعف می دهند. حتی می توانید با این گروه ها همراه شده و شب را با خاطره ای خوش به خاتمه برسانید.

4- به تماشا پل گالاتا بروید

ماهیگیری در شب لذتی ست منحصربه فرد که بازدید از پل گالاتا به گردشگران تور استانبول هدیه می دهد. این پل پس از غروب آفتاب جانی تازه گرفته و میزبان صیادانی است که قلاب در آب انداخته و صبورانه در حالی که از منظره ها زیبا لذت می برند در انتظار صید خود هستند. شما هم با خرید قلاب ماهیگیری و طعمه می توانید به آن ها ملحق شده یا پس از پیاده روی شبانه با نوشیدن یک فنجان قهوه ترک در کافه هایی که چشم اندازی زیبا از دریا دارند خستگیتان را به در کنید.

رستوران های اطراف گالاتا از دیگر جاذبه های این منطقه زیبا هستند. این رستوران ها برترین و لذیذترین غذاهای دریایی را در استانبول سرو نموده و میزبان گردشگرانی هستند که می خواهند استانبول گردی را با طعم دریا را و چشم اندازی بی نظیر از پل گالاتا به خاتمه رسانند.

5- شب خود را در شهربازی های استانبول هیجان انگیزتر کنید

اهل تفریحات هیجان انگیز هستید؟ می خواهید توانایی هایتان را به چالش بکشید؟ شهربازی های استانبول با انواع بازی های مهیج آماده اند تا حسابی شما را به چالش کشیده و غافلگیرتان نمایند. چه با خانواده سفر می کنید و چه مجردی با رفتن به شهربازی های استانبول یک شب پر از استرس و البته هیجان انگیز را با همراهان خود سپری خواهید کرد.

شهر بازی های استانبول بسیار مدرن و مجهز هستند و پیشرفته ترین امکانات و تکنولوژی های روز جهان را در ساخت وسایل خود به کار برده اند. پس در کمال آرامش و در امنیت کامل می توانید جرات خود را به رخ بکشید. ترن های هوایی که در مسیری پر از چالش شما را به مقصد می رسانند، رنجرهایی که مسافران خود را بین زمین و آسمان معلق نگه می دارند، تونل های وحشتی که ترس را به معنای واقعی در پیچ و خم های خود دارند و چرخ وفلک هایی که عظمت و زیبایی استانبول در شب را به نمایش می گذارند و … از تفریحاتی هستند که می توانید از آن ها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید…

تابستان سال جاری اوج هیجان را در پارک های آبی استانبول تجربه کنید

معرفی هتل 4 ستاره Grand Oztanik استانبول

برترین مراکز خرید استانبول را می شناسید؟

برترین هتل های میدان تکسیم استانبول

مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1206

به "5 پیشنهاد برای لذت بردن از تفریحات شبانه استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 پیشنهاد برای لذت بردن از تفریحات شبانه استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید