گروه های فرهنگی از فعالیت های جنبی نمایشگاه مجازی کتاب استقبال کردند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مسئول دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حاشیه بازدید وزیر ارشاد از ستاد نمایشگاه مجازی کتاب تهران در مصاحبه با دانشجو گفت: 24 ساعت پس از ثبت سفارش ها ناشرین سفارش ها را دریافت و بسته بندی نموده و به پست تحویل می دهند و اگر این اتفاق نیفتد افراد مرکز پاسخگویی سایت پیگیری می نمایند.

گروه های فرهنگی از فعالیت های جنبی نمایشگاه مجازی کتاب استقبال کردند

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران؛ علی رمضانی، رئیس خانه کتاب و ادبیات و مسئول دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حاشیه بازدید وزیر ارشاد از ستاد نمایشگاه مجازی کتاب تهران در تبادل نظر با خبرنگاران از گستردگی نمایشگاه سال جاری گفت و به برخی ایرادات و مسائل عنوان شده کاربران به خبرنگار فرهنگی خبرنگاران پاسخ داد.

علی رمضانی در ارتباط با شرایط نمایشگاه سال جاری در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته در تبادل نظر با خبرنگاران از مراجعه مخاطبین تازه به دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و گستردگی که در نمایشگاه سال جاری ایجاد شده گفت و عنوان نمود در مجموع نمایشگاه مجازی کتاب سال جاری در حال باز کردن جای خود در میان مخاطبین است.

رمضانی در ادامه در ارتباط با مسائل جستجو سایت و دشواریِ یافتن کتاب ها در سایت نمایشگاه در مقابل ثبت سفارش راحت و دریافت سریع برخی کاربران گفت: 24 ساعت پس از ثبت سفارش ها، ناشرین سفارش ها را دریافت و بسته بندی نموده و به پست تحویل می دهند و اگر این اتفاق نیفتد افراد مرکز پاسخگویی سایت پیگیری می نمایند. تا به حال چنین گزاراش های در این خصوص دریافت نکردیم.

رمضانی بعلاوه در مورد ارائه همزمان خدمات تخفیف و ارسال رایگان در سایت برخی ناشرین با نمایشگاه مجازی کتاب تهران همچون سال گذشته، به علت یافت نشدن کتاب هایشان به سهولت در سایت نمایشگاه گفت: از ابتدا به تمامی سایت ها اعلام شده بود که می توانند به جریان نمایشگاه کتاب بپیوندند و از این مسئله استقبال می گردد و بسیاری از آن ها به این موج پیوستند تا احتیاج های مردم برآورده گردد و مطلب دیگری در مورد ایرادات از این دست در مرکز پاسخگویی دریافت نشد.

مسئول خانه کتاب و ادبیات ایران در مورد فعالیت های جنبی فرهنگی که در نمایشگاه سال جاری رقم خورد گفت: استقبال بسیار خوبی از گروه های مختلف فرهنگی نسبت به این برنامه ها انجام شد و به نظر می رسد آنچه به عنوان اولین تجربه در این زمینه بود به خوبی رقم خورد و در ادامه تکمیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1429

به "گروه های فرهنگی از فعالیت های جنبی نمایشگاه مجازی کتاب استقبال کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه های فرهنگی از فعالیت های جنبی نمایشگاه مجازی کتاب استقبال کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید