کرونا در اروپا، از پیش بینی رکود مالی چشمگیر در ایتالیا تا افزایش ناگهانی مبتلایان در لهستان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، عواقب مالی کرونا در اروپا همچنان گسترده تر شده و آمارها از فرایند صعودی شدید آمار مبتلایان به کرونا در لهستان حکایت دارد.

کرونا در اروپا، از پیش بینی رکود مالی چشمگیر در ایتالیا تا افزایش ناگهانی مبتلایان در لهستان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که در بیشتر کشورهای اروپایی کاهش تدریجی محدودیت های ضد کرونایی در پیش گرفته شده است، اما کرونا همچنان چالشی حل نشده در این اتحادیه باقی مانده و مقامات اروپایی را درگیر خود نموده است.

هشدار درباره عواقب آغاز به کار مجدد کلاس ها در آلمان

جدیدترین اخبار کرونایی از این اتحادیه حاکی از آن است رئیس اتحادیه معلمان آلمان درباره بازگشت سریع به فرایند سابق آموزش در مدارس در دوران کرونا هشدار داده و تاکید نموده که مدارس می توانند به سرعت به یک کانون پخش نماینده مهم کرونا تبدیل شوند. وی اضافه نمود: ما هرگز نباید این را فراموش کنیم.

وی اعلام نموده که برای بازگشت به فرایند آموزش باید ابتدا پیش شرط هایی ایجاد گردد.

رکود در فراوری صنعت آلمان

در صنعت آلمان رکود فراوری به دلیل بحران کرونا در ماه آوریل به شدت افزایش پیدا نموده است. دفتر آمار فدرال آلمان روز دوشنبه اطلاع داد که فراوری ماهانه در این بخش حدود 17.9 درصد کاهش داشته است. این رکود بسیار شدیدتر از آنچه پیش بینی می شد بوده است. کارشناسان انتظار رکود حدود 16.5 درصد در این بخش را داشتند.

افزایش ناگهانی شمار مبتلایان به کرونا در لهستان

خبرها حاکی از آن است که در لهستان شمار مبتلایان به کرونا دوباره فرایند صعودی شدیدی به خود گرفته است. در مجموع در آخر هفته گذشته حدود 1151 مورد ابتلای جدید دراین کشور گزارش شده است.

قرنطینه دو هفته ای برای مسافران به انگلیس

انگلیس قرنطینه مسافران در این کشور را لازم الاجرا نموده است. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده کسی که از روز دوشنبه به انگلیس سفر کند باید در یک قرنطینه دو هفته ای قرار گیرد. به این ترتیب دولت انگلیس می خواهد از موج دوم کرونا در این کشور جلوگیری کند.

وزارت کشور انگلیس اعلام نموده است: ما همه می خواهیم هر چه سریع تر دوبار به شرایط نرمال برگردیم، اما این فرایند نباید به هزینه زندگی انسان ها تمام گردد. اقدامات قرنطینه ای انگلیس برای مسافران همه وسایل نقلیه از جمله هواپیما، قطار و کشتی لازم الاجرا است.

هشدار آلمان درباره عواقب بی توجهی به قواعد کرونا در تجمعات اعتراضی

استفان زایبرت، سخنگوی دولت آلمان هم روز دوشنبه در آلمان ضمن حمایت از اعتراضات ضد نژادپرستی در این کشور در عین حال بر لزوم رعایت قوانین فاصله گذاری برای مقابله با شیوع کرونا در این اعتراضات تاکید نمود.

وی در این باره گفت: این خوب است که همچنین در آلمان انسان هایی در اعتراض به نژادپرستی به خیابان ها می آیند، اما تصاویری که اواخر هفته فراوری شده است خوب نیستند. باید این امر ممکن باشد که همچنین در چنین اعتراضاتی هم از ماسک استفاده شده و فاصله اقلیتی رعایت گردد.

وی درباره شیوع مجدد کرونا در صورت بی توجهی به قوانین و محدودیت ها هشدار داد.

قبرس مرزهای خود را بر روی جهانگرد ها می گشاید

جهانگرد ها از کشور آلمان و 12 کشور دیگر از روز سه شنبه می توانند بدون رعایت قوانین قرنطینه 2 هفته ای به قبرس سفر نمایند. البته آن ها باید قبل از ورود تست کرونا بدهند و این قاعده تا 20 ژوئن اعمال خواهد شد. دولت قبرس همچنین اعلام نموده که در صورت ابتلای جهانگرد ها به کرونا در جریان سفر به این کشور هزینه های درمان آن ها را تقبل خواهد نمود.

پیش بینی رکود اقتصادی چشمگیر در ایتالیا

بر اساس پیش بینی اداره آمار ملی ایتالیا (ایستات) اقتصاد ایتالیا در امسال میلادی به دلیل بحران کرونا حدود 8.3 درصد سقوط خواهد نمود. برای سال 2021 البته کارشناسان انتظار یک رشد اقتصادی 4.6 درصدی در این کشور را دارند. به این ترتیب سومین اقتصاد ملی منطقه یورو در معرض رکود شدیدی قرار گرفته است. ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی است که شدیدا تحت تاثیر شیوع بحران کرونا قرار گرفته است.

هشدار درباره عواقب منفی کرونا برای ادبیات اروپا

شورای تخصصی نویسندگان و مترجمان اروپا (EWC) هم درباره عواقب منفی بحران کرونا برای نویسندگان و ادبیات اروپا هشدار داده است. خسارات اقتصادی به این بخش می تواند فراتر از سال 2021 گسترده گردد.

دردانمارک هم بار دیگر تجمعات عمومی تا 50 نفر اجازه داده می گردد. تا به حال برای مقابله با شیوع کرونا تنها اجازه تجمع تا 10 نفر در این کشور مجاز بوده است.

تاثیر بالای ماسک در جلوگیری از شیوع کرونا

یک آنالیز در دانشگاه یوهانس گوتنبرگ در ماینتز آلمان هم نشان می دهد که استفاده از ماسک در اماکن عمومی تاثیر بالایی در مقابله با شیوع ویروس کرونا دارد.

در یک نقطه کنترل مرزی در مرزهای بین فرانسه و آلمان یک درگیری بین پلیس فدرال آلمان و یک فرانسوی 65 ساله گزارش شده است.

کرونا در اروپا همچنان قربانی می گیرد

جدیدترین آمارهای منتشر شده نشان می دهد که در اسپانیا تا به حال 288194 نفر به کرونا مبتلا شده و 27136 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خو را از دست داده اند.

در انگلیس هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 286194 نفر به کرونا مبتلا شده و 40542 نفر هم ر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا هم به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته و تا به حال 234998 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 33899 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند.

در آلمان هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 185869 نفر به کرونا مبتلا شده و 8776 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در فرانسه هم تا به حال 153977 نفر به کرونا مبتلا شده و 29155 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 450

به "کرونا در اروپا، از پیش بینی رکود مالی چشمگیر در ایتالیا تا افزایش ناگهانی مبتلایان در لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از پیش بینی رکود مالی چشمگیر در ایتالیا تا افزایش ناگهانی مبتلایان در لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید