طراحی حیاط ویلا: پوتین و نخست وزیر ارمنستان درباره مسائل قره باغ مصاحبه کردند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در مسکو با هم ملاقات و مصاحبه کردند.

طراحی حیاط ویلا: پوتین و نخست وزیر ارمنستان درباره مسائل قره باغ مصاحبه کردند

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

گفته شده در این ملاقات دو طرف درباره حل مساله قره باغ و اوضاع منطقه قفقاز جنوبی تبادل نظر نموده اند.

این ملاقات در آستانه برگزاری اجلاس سران سازمان کشورهای همسود صورت گرفته است.

پوتین در ملاقات با نخست وزیر ارمنستان گفت: تبادل نظرهای ما درباره مسائل اصلی ازجمله حل و فصل اوضاع منطقه قره باغ و هم منطقه قفقاز در درازمدت خواهد بود.

نخست وزیر ارمنستان هم در این ملاقات تاکید نمود که چنین ملاقاتهایی حاکی از سرعت بالای توسعه روابط دو کشور و درک اهمیت مشارکت راهبردی بین ارمنستان و روسیه است، هرچند متأسفانه در حال حاضر نمی توان از باثبات شدن اوضاع منطقه سخن گفت.

به گفته پاشینیان، مناقشه قره باغ همچنان حل نشده به جای مانده و بدیهی است که روسیه در حل این مناقشه و تأمین امنیت منطقه ما، نقش کلیدی ایفا می نماید.

درگیری ها بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در 27 سپتامبر 2020 شروع شد و نبردهای شدیدی در منطقه مورد مناقشه قره باغ رخ داد.

در 9 نوامبر، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بیانیه مشترکی درباره آتش بس کامل در قره باغ امضا کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1249

به "طراحی حیاط ویلا: پوتین و نخست وزیر ارمنستان درباره مسائل قره باغ مصاحبه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی حیاط ویلا: پوتین و نخست وزیر ارمنستان درباره مسائل قره باغ مصاحبه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید