وزیر صمت: لوازم خانگی به قیمت های سابق بازمی گردد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، وزیر صمت گفت: در یکی دو مورد افزایش قیمت در لوازم خانگی داشتیم که تولیدکنندگان برای برگرداندن قیمت ها به قیمت سابق اعلام آمادگی کردند.

وزیر صمت: لوازم خانگی به قیمت های سابق بازمی گردد

به گزارش صدا و سیما، سید رضا فاطمی امین در حاشیه نشست با رئیس سازمان صداو سیما اظهار کرد: اگرچه در 2 سال اخیر افزایش قابل توجهی در قیمت لوازم خانگی داشتیم، اما در چند ماه گذشته این موضوع مدیریت شده است؛ در یکی دو مورد افزایش قیمت داشتیم که تولیدکنندگان برای برگرداندن قیمت ها به سابق اعلام آمادگی کردند.

وزیر صمت با اشاره به اینکه صنعت لوازم خانگی صنعت رو به رشدی است، افزود: تولید لوازم خانگی در سال، از 8 میلیون دستگاه به 16 میلیون دستگاه رسیده است که رشد قابل توجهی در تولید و تنوع محصول داشتیم.

فاطمی امین شرح داد: در روزهای آینده خبرهای خوبی در حوزه لوازم خانگی منتشر خواهد شد و در حوزه جهیزیه 8 شرکت تولیدی برای ارائه تخفیف اعلام آمادگی کردند.

وی به شرایط صنعت خودرو اشاره کرد و گفت: صنعت خودرو یک صنعت بزرگ و پرچالش است، اما نباید چالش های فعلی ما را به مرحله ای برساند که کل ظرفیت تولید را نادیده بگیریم.

وزیر صمت افزود: طرح های مختلفی درباره خدمات پس از فروش، اصلاح ساختار صنعت خودرو و افزایش کیفیت خودرو داریم که در یک برنامه زمانبندی دو ساله اجرا خواهد شد، اولویت ما کیفیت و نظارت بیشتر بر آن است.

مشکل نیمی از کارگران این معدن برطرف شد

وی درباره انتخاب بهره بردار تازه معدن خواف گفت: خواف، معدن بزرگی است، انتخاب بهره بردار تازه، چالش های حقوقی دارد که اگر این انتخاب سریع انجام می شد با چالش ها و آسیب های زیادی روبرو می شد.

وزیر صمت با بیان اینکه بهره بردار مدعی بود و پیگیری حقوقی انجام می داد، افزود: فاصله زمانی یک تا 2 ماهه برای انتخاب بهره بردار تازه خللی در کار ایجاد نمی کند، اما اگر کار را اصولی انجام ندهیم ممکن است عوارض بدتری داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1476

به "وزیر صمت: لوازم خانگی به قیمت های سابق بازمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صمت: لوازم خانگی به قیمت های سابق بازمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید