تور فرانسه ارزان: وزیر خارجه فرانسه برای احیای روابط به الجزائر می رود

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، وزیر خارجه فرانسه در کوشش برای کاهش تنش های به وجود آمده در روابط با الجزائر، به این کشور سفر می نماید.

تور فرانسه ارزان: وزیر خارجه فرانسه برای احیای روابط به الجزائر می رود

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه امروز چهارشنبه به الجزائر سفر می نماید.

وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای با اعلام این خبر اضافه نمود که رئیس دستگاه دیپلماسی فرانسه در این سفر با عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزائر ملاقات و روابط دوجانبه را آنالیز خواهد نمود.

بنا بر گزارش وبگاه الخبر، وزیر خارجه فرانسه بعلاوه با رمطان لعمامره همتای الجزائری خود ملاقات خواهد نمود.

دوم اکتبر گذشته، روزنامه فرانسوی لوموند به نقل از امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه نوشت که رئیس جمهور الجزائر در یک رژیم بی نهایت سخت، بلاتکلیف مانده است. ماکرون بعلاوه مدعی شد که پیش از استعمار فرانسه، ملت الجزائر وجود نداشته و آنها از استعمار عثمانی به استعمار دیگر منتقل شدند.

ریاست جمهوری الجزائر در واکنش به این سخنان ماکرون بیانیه ای صادر و اظهارات وی را دخالت در امور داخلی الجزائر تلقی کرد. در این بیانیه گفته شد: در پی اظهارات منسوب به رئیس جمهور فرانسه که هیچ منبع رسمی نیز آن را رد نکرد، الجزائر بر مخالفت قاطعانه با هر دخالت غیرقابل قبول در امور داخلی این کشور بیان می دارد.

پس از آن عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزائر، طی مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل، بازگشت به روابط عادی با فرانسه به علت اظهارات بسیار خطرناک رئیس جمهور این کشور را بعید دانست.(جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1364

به "تور فرانسه ارزان: وزیر خارجه فرانسه برای احیای روابط به الجزائر می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: وزیر خارجه فرانسه برای احیای روابط به الجزائر می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید