موافقت وزیر ورزش با اجرای تبلیغات محیطی از سوی باشگاه ها

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با ورود جدی به مسئله تبلیغات محیطی گفت که رئیس فدراسیون فوتبال تأکید داشته است همه از این تبلیغات بهره مند شوند.

موافقت وزیر ورزش با اجرای تبلیغات محیطی از سوی باشگاه ها

به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص تبلیغات محیطی و تأخیرهای به وجود آمده در شروع بازی های لیگ برتر در ارتباط با اختلافات این موضوع گفت: در موضوع تبلیغات محیطی آقای آجورلو طرحی را برای بهره گیری تیم ها منطبق بر قوانین و شرایط AFC ارائه کردند تا تیم های میزبان در ورزشگاه خانگی یا ورزشگاهی که از سوی آنها اجاره می گردد بتوانند خود مجری تبلیغات شوند.

وی اضافه نمود: ما مطالعاتی داشتیم و من برترین طرح را اینگونه دیدم و جلساتی را نیز با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم که آن را مطرح کردم و او پیشنهاد داد برای اجرای آن کارگروهی تشکیل گردد. آنطور که به من گزارش شد چندین جلسه هم به صورت حضوری، تلفنی و مجازی برگزار شده و نهایتاً بنا شد استقلال و هر تیم دیگری که می خواهد تبلیغات محیطی خود را داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان که با خبرگزاری خانه ملت گفت وگو نموده است، تأکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه این کار را داده است و در بسیاری از کشورها این موضوع اجرا می گردد. استقلال کارگزار خاص خود را برای تبلیغات محیطی دارد و پرسپولیس و مدیرعامل این تیم نیز گفت اگر استقلال در اجرای آن پیروز بود، ما هم از آن استقبال می کنیم و تأکید رئیس فدراسیون فوتبال نیز این بود که همه تیم ها از این موضوع بهره ببرند.

وی گفت: برای اجرایی شدن این موضوع ابتدا باید قبول کنیم که این اتفاق رخ دهد و اگر همه این را بپذیرند، باید یاری نمایند تا مراحل اجرای آن محقق گردد. هر فدراسیون در داخل خود مسئول این موضوع است و در جهان این موضوع مرسوم بوده، اما آنچه که تعیین است معتقدم باید با نظر مثبت به موضوع واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها نگاه گردد تا یک مرحله پیشرفتی در فوتبال را نشان دهیم که تیم ها پیروز تر شوند و منابع اقتصادی آنها تأمین گردد.

سجادی در خصوص تأمین منابع اقتصادی تیم ها به وسیله وزارت ورزش گفت: بر اساس قانون ما حق نداریم از بودجه بیت المال به تیم های حرفه ای یاریی کنیم و وقتی این موضوع وجود دارد، باید شرایطی فراهم گردد تا در آمدی برای تیم ها ایجاد گردد و بخشی از این موضوع عایدی به وسیله تبلیغات است و ما با کلیات طرح استقلال و آقای آجورلو موافق هستیم، اما همانطور که عرض کردم آقای صدری در جلسه ای گفتند ما صبر می کنیم تا استقلال این موضوع را اجرا کند و اگر پیروز شد ما هم استقبال می کنیم.

وی در خصوص عملکرد سازمان لیگ نیز توضیح داد: زمانی که در خصوص بازی پرسپولیس حواشی ایجاد شد و بازی به تأخیر افتاد، شخصاً ورود کردم و به شرکت توسعه و تجهیز گفتم اجازه دهید بازی را شروع نمایند و پس از آن به اختلافات رسیدگی گردد. این تأخیر در شأن فوتبال ما نبود و هیچکس از آن رضایت نداشت. باید به شکلی برنامه ریزی گردد که همه رویدادها منظم برگزار گردد و این نظم برای پیشرفت ورزش ضروری است و در خصوص این اتفاق هم من گزارش خواستم تا دیگر شاهد تکرار این موضوعات نباشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1350

به "موافقت وزیر ورزش با اجرای تبلیغات محیطی از سوی باشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت وزیر ورزش با اجرای تبلیغات محیطی از سوی باشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید