فقط یک داور حق دارد در فینال به ضرر استقلال سوت بزند! ، هیچ کس نگوید قرارداد ساپینتو تمدید نشود!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، یشکسوت استقلال درباره استفاده از داوران خارجی برای دیدارهای حساس لیگ برتر و جام حذفی گفت: چرا خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال پافشاری می نماید که نباید داوران خارجی دربی را سوت بزنند؟

فقط یک داور حق دارد در فینال به ضرر استقلال سوت بزند! ، هیچ کس نگوید قرارداد ساپینتو تمدید نشود!

به گزارش خبرنگاران علی چینی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از 5 ماه نابسامانی، عدم پرداخت حقوق بازیکنان، تغییرات مدیریتی، بدهی استراماچونی و حذف تیم از لیگ قهرمانان آسیا، قطعاً بروز این مسائل روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشته است. باید به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید و تبریک گفت که در این مدت الگو بودند و بدون پول در مسابقات جانانه جنگیدند. امیدوارم آرامش به تیم بازگردد و بتوانند در دو هفته به جامانده لیگ برتر پیروز باشند و در جام حذفی قهرمان شوند.

وی در مورد ملاقات استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست ونهم لیگ برتر گفت: در دو هفته آخر استقلال بازی های بسیار سنگین و سختی را نسبت به پرسپولیس و سپاهان پیش رو دارد. مس رفسنجان تیم منظمی است که ضد فوتبال بازی نمی نماید و تیمی تهاجمی است. امیدوارم بازیکنان استقلال بتوانند با تمرکز بازی نمایند و در دو بازی آخر 6 امتیاز را بگیرند. نباید استقلال برای قهرمانی ناامید باشد و شاید اتفاقاتی در این دو هفته رخ دهد.

*رفتار افشاریان شک و تردید را در دل طرفداران و پیشکسوتان می اندازد

کارشناس فوتبال در مورد ملاقات استقلال در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی با نساجی توضیح داد: مزیت ملاقات استقلال با نساجی این است که در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. نساجی تیم قابل احترامی است و بازیکنان قدرتمندی دارد. بدون شک بازی آسانی برای استقلال نخواهد بود و کادر فنی باید تدابیری برای این بازی داشته باشد. از تماشاگران استقلال دعوت می کنم تا در این بازی طبقه پایین را پر نمایند و تیم محبوب شان را تشویق نمایند تا از این مرحله عبور کند و به فینال برسد.

پیشکسوت استقلال درباره استفاده از داوران خارجی برای ملاقاتهای حساس لیگ برتر و جام حذفی گفت: چرا خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال پافشاری می نماید که نباید داوران خارجی دربی را سوت بزنند؟ هر بار هم اعلام می نماید که قید قضاوت داوران خارجی در بازی های مهم را باید زد. این سخنان و رفتار افشاریان شک و تردید را در دل طرفداران و پیشکسوتان می اندازد. اختیار کمیته داوران از دست افشاریان در رفته است و از مهدی تاج رئیس فدراسیون درخواست دارم تا وارد ماجراهای این کمیته گردد. افشاریان از داوران خودش حمایت می نماید و همواره اشتباه داوران بازی ها را پوشش می دهد. اگر فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس برگزار گردد باید داور خارجی برای این ملاقات بیاورند. شاید داور خارجی به ضرر استقلال سوت بزند، اما داور خارجی قصد و غرض ندارد!

*ساپینتو تازه لیگ ایران را شناخته است

چینی در مورد تمدید قرارداد ساپینتو در تیم فوتبال استقلال اعلام نمود: ساپینتو یک مربی بادانش و ذاتاً یک فرد هیجانی است. چه کسی می گوید قرارداد ساپینتو تمدید نگردد؟ نباید باشگاه استقلال در پست های مدیریت و سرمربی این قدر تغییرات داشته باشد. زمانی مدیرعامل و سرمربی تازه وارد باشگاه و تیم می شوند و کوشش دارند نسبت به باشگاه، مسابقات و تیم شناخت پیدا نمایند، اما تا باتجربه می گردد او را از کار برکنار می نمایند. ساپینتو هم اکنون کاملاً از لیگ برتر شناخت پیدا نموده است و ماندنش یک کار منطقی است تا فصل بعد نتایج بهتری را به دست بیاورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1668

به "فقط یک داور حق دارد در فینال به ضرر استقلال سوت بزند! ، هیچ کس نگوید قرارداد ساپینتو تمدید نشود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط یک داور حق دارد در فینال به ضرر استقلال سوت بزند! ، هیچ کس نگوید قرارداد ساپینتو تمدید نشود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید