تازه ترین واکنش کنعانی زادگان به اعتراض استقلالی ها

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، چه دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم پرسپولیس صدرنشین جدول لیگ برتر است و مدعی اصلی قهرمانی به شمار میرود. شاگردان یحیی یکی پس از دیگری رقبا را شکست می دهند و می خواهند هر طور شده با پنجمین قهرمانی متوالی رکوردی ویژه در فوتبال ایران ثبت نمایند. در این میان مطابق چند فصل گذشته که پرسپولیس قهرمان شد برخی ها قصد کمرنگ کردن قهرمانی های این تیم را دارند و به نوعی موفقیت های سرخ پوشان را به وزیر ورزش ربط می دهند. این دقیقا همان چیزی است که بازیکنان پرسپولیس را به شدت عصبانی نموده است.

تازه ترین واکنش کنعانی زادگان به اعتراض استقلالی ها

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس یکی از آن هایی است که از وضع موجود و حرف و حدیث هایی که در خصوص پرسپولیس زده می گردد خیلی شاکی است. گفت وگوی اختصاصی خبرورزشی با کنعانی زادگان را در ادامه می خوانید.

اول از بازی با گل گهر آغاز کنیم. 3 امتیاز حساس را گرفتید.

خب ما می دانستیم گل گهر تیم خوبی است و فوتبال با کیفیتی ارائه می دهد. با این وجود بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم. بعد از چند دقیقه گل دوم را هم زدیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. وقتی گل خوردیم و کار کمی سخت شد، ولی خداراشکر به خوبی بازی را مدیریت کردیم و توانستیم گل سوم را هم برنیم. به نظرم در نیمه دوم باز هم فرصت گل زدن داشتیم و می توانستیم با گل های بیشتری گل گهر را شکست دهیم. این پیروزی مبارک همه طرفداران باشد و امیدوارم توانسته باشیم خوشحالشان کنیم.

نظرت در خصوص گل های زیبای ترابی و نوراللهی چیست؟

واقعا گل های قشنگی بود دمشان گرم. البته احمد و مهدی روی این ضربات راه دور تبحر دارند و در تمرینات خیلی کار می نمایند.

رقابت در صدر جدول خیلی حساس شده است ادامه لیگ را چطور می بینی؟

اواخر لیگ بازی ها سخت است و تیم ها به راحتی امتیاز نمی دهند. همانطور که شما گفتی رقابت برای قهرمانی خیلی حساس است. خداراشکر سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و کاری به نتایج سپاهان و یا سایر تیم ها نداریم. جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد و ما 5 فینال نفسگیر پیش رو داریم. شک نکنید بدون اینکه تیمی را دست کم بگیریم و یا مغرور شویم بازی به بازی پیش می رویم و فقط به بردن بازی های به جای مانده فکر می کنیم. هدف ما از ابتدا قهرمانی بود و می خواهیم یک جام دیگر به طرفدارانمان هدیه دهیم.

بازیکنان گل گهر خیلی به داوری اعتراض داشتند. به نظرت صحنه برخورد پهلوان و زکی پور پنالتی بود؟

من نمی دانم هر تیمی می بازد به اولین چیزی که گیر می دهد داوری است. از اول فصل داوران کلی به ضرر ما سوت زدند مگر حرفی زدیم و اعتراضی کردیم؟ اشتباه داوری همه جا وجود دارد و برای همه تیم ها پیش می آید. من فکر می کنم آن صحنه پنالتی نبود، ولی اصلا فرض می کنیم پنالتی بود. چرا کسی راجع به گل اول گل گهر که بازیکنشان دایو زد و داور به اشتباه خطا گرفت چیزی نمی گوید. همه کارشناسان داوری گفتند اصلا خطا نبود و گل حریف کاملا مردود بود. ما بعد از این گل جنجال کردیم؟ داد و بیداد کردیم؟ فریاد زدیم؟ اعتراض کردیم؟ نخیر به کارمان ادامه دادیم و گل سوم را زدیم. وقتی هفته قبل در بازی گل گهر و استقلال به گفته کارشناسان داوری گل اول استقلال مردود بود و پنالتی گل گهر گرفته نشد بازیکنان گل گهر کارشناس داوری نشدند و اعتراضی نکردند؟ چرا آنجا هیچ حرفی نزدند؟ نه برادر من برخی ها عادت کردند وقتی می بازند به زمین و زمان گیر می دهند و بهانه می گیرند. در همین بازی ما با گل گهر نیمکت گل گهر از اول بازی مشغول اعتراض بود. آنقدر اعتراض می کردند که داور خطا های 50-50 که هیچ 70 به 30 را هم به نفعشان سوت می زد.

بعد از بازی سید جلال و نورالهی نسبت به مسائل اقتصادی اعتراض داشتند. در این رابطه چه صحبتی داری؟

حق دارند اعتراض داشته باشند. تیم ما واقعا به لحاظ اقتصادی مشکل دارد. به آخر فصل نزدیک می شویم، ولی کلی از قراردادمان را نگرفتیم. به فینال آسیا رفتیم قهرمان لیگ و سوپر جام شدیم هیچ پاداشی نگرفتیم. هرسال جام می گیریم و قهرمان می شویم، ولی پول را تیم های دیگر می برند. نمی دانم کجای این کار عدالت است. این حرف ها را می زنم تا همه بدانند قهرمان ایران و فینالیست آسیا چه مسائلی دارد و گرنه هیچ منتی روی طرفداران نیست. با تمام وجود برای موفقیت پرسپولیس عظیم و طرفدارانش کوشش کردیم و جنگیدیم؛ بازهم این کار را می کنیم، چون وظیفه خودمان می دانیم. از اول فصل به طرفداران قول دادیم برای خوشحالیشان می جنگیم و هرچه داریم می گذاریم تا با قهرمانی خوشحالشان کنیم. شک ننمایند سر عهدمان هستیم و تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگیم، ولی بقیه فکر ننمایند، چون سکوت می کنیم و در خصوص مسائل حرف نمی زنیم همه چیز گل و بلبل است و هیچ مسئله ای نداریم. آخرش هم به ما می گویند حکومتی و ادعا می نمایند به خاطر حمایت وزیر قهرمان می شویم. اینکه کوشش و زحمت یک مجموعه را زیر سوال می برند خیلی زشت است و باید به خاطر کارشان خجالت بکشند.

به نظرت چرا قهرمانی های پرسپولیس را به وزیر ربط می دهند؟

نمی دانم حتما زورشان در زمین به ما نمی رسد و نمی توانند قهرمان شوند می گویند وزیر پرسپولیسی است. توانایی بردن تیم های معمولی را هم ندارند می گویند کار وزیر است. بابا بس کنید این حرف ها را. به خدا دوران این مظلوم نمایی ها و هوچی گری ها تمام شده است. روی تیم خودتان تمرکز کنید به پرسپولیس گیر ندهید.

این روز ها بحث انتشار قرارداد بازیکنان پرسپولیس و استقلال داغ است. حتی سعید آقایی در تبادل نظر با خبرورزشی اظهار داشت که اگر یک بازیکن استقلال قراردادش را منتشر کند من به اسم اولین نفر این کار را می کنم. نظر تو در این خصوص چیست؟

من که از خدایم است این اتفاق بیفتد تا همه ببینند چه خبر است. من خودم با کمال میل اگر استقلالی ها قراردادشان را منتشر نمایند قراردادم را رسانه ای می کنم. بگذارید یکبار برای همواره تکلیف خیلی از مسائل معین گردد. ما که در این فوتبال هستیم می دانیم چه خبر است و کدام بازیکن از کدام تیم خاص چقدر می گیرد. شک نکنید اگر قرارداد ها منتشر گردد مردم خیلی از چیز ها را متوجه می شوند و می بینند کدام تیم حمایت می گردد و چه قرارداد هایی بسته شده است. بار دیگر تاکید می کنم با حرف های بی فایده کوشش مجموعه پرسپولیس را زیر سوال نبرید. همه ما زحمت می کشیم تا این نتایج خوب بدست می آید لطفا انصاف را رعایت کنید.

تو اظهار داشتی تا سرانجام فصل فقط روی بازی های پرسپولیس تمرکز می کنی، ولی تقریبا هر هفته رسانه های قطری خبر از توافق تو با یکی از باشگاه های این کشور خبر می دهند.

من بار ها در این مورد صحبت کردم و باز هم می گویم تمام فکر و ذهنم روی بازی های پرسپولیس است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم. آخر فصل در خصوص این مسائل حرف می زنم و تصمیم می گیرم.

اسکوچیچ در تیم ملی ماندنی شد. نظرت در این رابطه چیست؟

به نظرم برترین تصمیم ماندن اسکوچیچ بود و خوشحالم می توانیم دوباره در کنار هم کار کنیم. او مربی خوبی است و با تیم ملی هم نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم با اتحاد و یاری همه بتوانیم در مرحله بعد مقدماتی جام جهانی هم خوب کار کنیم و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی باشیم.

در خصوص قرعه تیم ملی چه نظری داری؟

برای ایران که یکی از قدرت های آسیا است فرقی نمی کرد با چه تیم هایی همگروه گردد. با این حال فکر می کنم قرعه خوبی بود و امیدوارم برترین نتایج برای تیم ملی کشورمان رقم بخورد. به نظرم جای اشتباه وجود ندارد و همه تیم ها مدعی صعود به جام جهانی هستند. کار راحت نیست، ولی مطمئن باشید با تمام وجود برای سربلندی ایران می جنگیم

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1150

به "تازه ترین واکنش کنعانی زادگان به اعتراض استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین واکنش کنعانی زادگان به اعتراض استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید