معرفی 2 سایت رایگان برای آموزش زبان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سایت ها، اپلیکیشن ها، برنامه های پی سی یا DVDهای آموزش زبان بسیارند. اما علیرغم این، ما هنوز نیازمند ابزارهای متفاوت برای آموزش زبان هستیم.

معرفی 2 سایت رایگان برای آموزش زبان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

در این پست، دو سایت جالب را مثال می زنم که روندی متفاوت برای آموزش زبان دارند:

سایت متن موازی یا parallel text

من گاهی برای خودآموزی زبان در روزهای نوجوانی، یک رمان ترجمه شده و کتاب اصلی را کتاب هم قرار می دادم و صفحاتی از آن را می خواندم و این مقایسه چیزهایی یاد می گرفتم که هنوز به دردم می خورند.

منتها گاهی برای ما گاهی سخت است که کتاب ترجمه و کتاب اصلی را با هم پیدا کنیم و صفحات متناظرش را در کنار هم بخوانیم و با هم مقایسه کنیم.

ابتکار سایت متن موازی این است که همین کار را به صورت رایگان و آنلاین برای شما انجام می دهد. کافی است که زبان مادری و زبانی که می خواهید فرابگیرید را انتخاب کنید تا قسمت هایی از متن یک کتاب به 2 زبان به شما نشان داده گردد.

متاسفانه زبان فارسی جزو زبان های انتخابی این سایت نیست. همین می تواند ایده خوبی باشد برای یک توسعه دهنده که سایت مشابهی را برای ما بسازد. سایتی که بی شک می تواند محبوب هم بگردد.

سایت مشابه می تواند طراحی حتی بهتری هم داشته باشد.

سایت آموزش 1000 واژه پرکاربرد به زبان های مختلف

کار این سایت هم ساده است. شما زبانی که می خواهید یاد بگیرید انتخاب می کنید و سپس سایت 1000 واژه کاربردی را به شما، یک به یک آموزش می دهد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 603

به "معرفی 2 سایت رایگان برای آموزش زبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 2 سایت رایگان برای آموزش زبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید