لمپارد:گل آبراهام اعتماد به نفس را به او برمی گرداند، در لحظات پایانی مسابقه استرس داشتیم

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از پیروزی خارج از خانه شاگردانش مقابل کریستال پالاس از اتفاقی که برای مهاجم جوان آبی پوشان در این بازی رخ داد، ابراز خرسندی کرد.

لمپارد:گل آبراهام اعتماد به نفس را به او برمی گرداند، در لحظات پایانی مسابقه استرس داشتیم

به گزارش خبرنگاران، در پیروزی 3 بر 2 شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال چلسی در خانه کریستال پالاس یک اتفاق مهم برای تیم تحت هدایت فرانک لمپارد رخ داد. پایان ناکامی های دنباله دار مهاجم جوان این تیم تامی آبراهام برای گلزنی.

مهاجم 22 ساله چلسی که در نیمه دوم به جای اولیویه ژیرو به میدان رفته بود، گل سوم تیمش را در دقیقه 71 به ثمر رساند تا نه تنها طلسم ناکامی اش برای باز کردن دروازه رقبا که از تقریباً شش ماه پیش (11 ژانویه) آغاز شده بود را بشکند بلکه سه امتیاز را هم برای تیمش کسب کند.

لمپارد در پایان مسابقه راجع به این موضوع به خبرنگاران گفت: برای تامی این گل خیلی مهم بود، چون او تشنه گلزنی است. مدتی بود که نمی توانست گل بزند. به همین دلیل این گل به او کمک می کند که اعتمادبه نفس اش را دوباره به دست آورد و این برای من هم بسیار خوب است. این اتفاق دست مرا برای انتخاب تاکتیک ها و چینش بازیکنان در ترکیب بازتر می کند. او نسبتاً دیر به میدان رفت، اما گل پیروزی بخش تیم را زد و من هم از او و دیگر مهاجمان تیم مان راضی ام.

یکی دیگر از ستاره های چلسی دروازه بان اسپانیایی این تیم کپا آریسابالاگا بود که در آخرین دقیقه مسابقه با کمک تیر دروازه ضربه سر اسکات دان را مهار کرد و نگذاشت بازی دوباره به تساوی کشیده شود. کورت زوما مدافع آبی ها نیز با یک تکل به موقع مانع از به خطر افتادن تیمش در لحظات پایانی شد. هر دوی این بازیکنان مورد تمجید لمپارد قرار گرفتند.

سرمربی تیم آبی پوش لندن گفت: ما باید همان موقع که 2 بر صفر پیش افتاده بودیم بازی را کنترل و کار حریف را یکسره می کردیم. باید بهتر از این ها بازی را کنترل می کردیم و وقتی هم که بازی 3 بر 2 شد، موقعیت هایی برای قطعی کردن برد مان داشتیم. وقتی که در یک سوم دفاعی حریف یا برای زدن ضربات پایانی تصمیمی اشتباه می گیرید حریف را دعوت می کنید که فشارش را روی شما افزایش دهد. کپا یک مهار عالی داشت و کورت هم تکل فوق العاده ای زد. ما در آن لحظات پایانی بازی واقعاً استرس داشتیم.

با توجه به متوقف شدن لسترسیتی مقابل آرسنال، پیروزی چلسی به این تیم کمک کرد که به رده سوم صعود کند و شانس خود را برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد. بازی بعدی چلسی شنبه در خانه شفیلد یونایتد است و سه روز بعد از آن میزبان نوریچ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 532

به "لمپارد:گل آبراهام اعتماد به نفس را به او برمی گرداند، در لحظات پایانی مسابقه استرس داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد:گل آبراهام اعتماد به نفس را به او برمی گرداند، در لحظات پایانی مسابقه استرس داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید