2 دروغ بزرگ در مورد ایران،انگلیس و جام جهانی!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، 2 میهمان امروز برنامه های ورزشی ادعاهای دور از واقعیتی در مورد تیم ملی ایران مطرح کردند.

2 دروغ بزرگ در مورد ایران،انگلیس و جام جهانی!

به گزارش خبرنگاران برنامه های ورزشی روز آدینه تلویزیون میزبان دو چهره حاضر در کادر تیم ملی ایران در جام جهانی بودند. مهدی محمدنبی که با حفظ سمت نایب رییسی فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست تیم ملی را همراهی می کرد در شبکه پنج و مارکار آقاجانیان، دستیار باسابقه کارلوس کی روش در تیم ملی در شبکه یک سیما حاضر شده و به تشریح عملکرد تیم ملی در جام جهانی پرداختند.

اما نکته ای که در این بین مشهود بود، عنوان کردن صحبت هایی به دور از واقعیت در خصوص تیم ملی انگلیس بود که هر یک از دو، به نحوی به ارائه اطلاعات نادرست در خصوص این تیم پرداختند.

مهدی محمدنبی، سرپرست تیم ملی در جام جهانی در تبادل نظری امروزش در برنامه استادیوم در توجیه عملکرد تیم ملی در قطر مدعی شد ایران دو گل به انگلیسی زده که در یک سال اخیر گلی دریافت ننموده بود!

گزاره ای عجیب که با مراجعه ای کوتاه به آمار بازی های قبلی سه شیرها صحت آن به کلی زیر سوال می رود چرا که انگلیس طی بازی های یک سال اخیرش، در شش بازی از هشت بازی پیش از برگزاری جام جهانی پیروز به بسته نگه داشتن دروازه اش نشده بود و از آلمان چهار گل در دو بازی، از مجارستان پنج گل در دو بازی و از ایتالیا و سوییس یک گل دریافت نموده بود و تنها برابر ساحل عاج ده نفره در بازی محبت آمیز و ایتالیا در خانه پیروز به کلین شیت شده بود.

از طرف دیگر، مارکار آقاجانیان در برنامه ورزش و مردم و در تبادل نظر با پیمان یوسفی، در خصوص ترکیب تیم ملی انگلیس ادعای نادرست دیگری عنوان کرد که با توجه به فاصله کمی که از بازی های انگلیس در این تورنمنت گذشته، شنیدنش جای تعجب بسیاری داشت. او مدعی شد تیم ملی انگلیس صبح روز بازی برابر ایران بعد از اطلاع از ترکیب تیم ملی، در ترکیب خودش تغییراتی ایجاد کرد و ارنجش را عوض کرد!

این در حالی است که با نگاهی به پنج بازی اجرا شده به وسیله انگلیس در جام جهانی قطر تعیین خواهد شد که سه شیرها علاوه بر بازی در هر پنج مسابقه با سیستم 4231، مقابل امریکا به عنوان اولین حریف بعد از بازی برابر ایران نیز با ترکیبی کاملا مشابه آن چه جلوی تیم ملی قرار گرفته بودند به میدان آمدند و علاوه بر سیستم ثابت، حتی یک تغییر در بازیکن هم نداشتند!

چه اینکه انگلیس در مقطع پیش از جام جهانی و زمانی که در رقابت های لیگ ملت های اروپا به میدان می رفت هم هری کین را در نوک و دو وینگر در خط عقب در اختیار داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1625

به "2 دروغ بزرگ در مورد ایران،انگلیس و جام جهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 دروغ بزرگ در مورد ایران،انگلیس و جام جهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید