صادقی: استقلال مستحق باخت نبود

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال امروز بازی خوبی را از خود نشان دادند و مستحق شکست نبودند.

صادقی: استقلال مستحق باخت نبود

به گزارش ، امیر حسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال پس از شکست آبی های پایتخت مقابل ماشین سازی تبریز در چارچوب رقابت های لیگ برتر گفت: امروز استقلال مستحق باخت نبود و ماشین سازی توانست سه امتیاز با ارزش از استقلال بگیرد.

او اضافه کرد: درباره بار فنی و تعویض های استقلال حرفی نمی زنم. طبق شنیده های من بچه ها زیر نظر خود استراماچونی داشتند بازی می کردند و تعویض ها زیر نظر او بوده است. تنها نگرانی ام این است که گفته بودم استقلال نباید به حاشیه نرود حالا این که یک مربی برود و بیاد فرقی نمی کند، اما طرفدار خون و دل خورده است. کار استراماچونی صد برابر سخت تر شده، چون همه توقع دارند که استراماچونی استقلال را قهرمان آسیا و لیگ کند و خود این مربی هم می داند کار سختی دارد و بار خود را سنگین تر کرد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و سفارت ایران در ایتالیا با استراماچونی نشست برگزار نمایند. من به خاطر زبان تلخ و تندم از استقلال جدا شدم و آقایان هم شاهد هستند. یاد گرفتم حرفم را بزنم.

صادقی درباره قضاوت داوری گفت:من داورم؟ من چه کارم؟ به عنوان پیشکسوت هم به عنوان بازیکن اسبق آمدم بازی تیم را دیدم. خاطراتم زنده شد و در دقیقه 96 اتفاق بدی افتاد و به یک بازیکن فحاشی کردند و از این موضوع که در فوتبال رخ داد حالم بهم خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 33

به "صادقی: استقلال مستحق باخت نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: استقلال مستحق باخت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید