سرویس انتقال اتوماتیک بلوبانک راه اندازی شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، انتقال پول ولی با زمان بندی

بلوبانک در جدیدترین به روزرسانی اپلیکیشن خود از سرویس انتقال اتوماتیک رونمایی کرد که به عنوان دستیار هوشمند کاربران، به راحتی و در سریع ترین زمان تراکنش های مربوط به انتقال را انجام می دهد.

سرویس انتقال اتوماتیک بلوبانک راه اندازی شد

فراموش کردن موعد پرداخت بدهی ها و وام ها با توجه به چالش های زندگی روزمره به امری عادی تبدیل شده که در برخی از اوقات می تواند هزینه هایی مثل جریمه دیرکرد و… را در پی داشته باشد. سرویس نو انتقال اتوماتیک به کاربران بلوبانک این امکان را می دهد تا طی یک برنامه ریزی دقیق و معین، پرداخت انواع بدهی ها شامل قسط وام و… را به اپلیکیشن بانکی خود بسپارند.

بلوبانک به منظور خلق تجربه ای راحت، سریع و مجذوب کننده از خدمات بانکی و مالی تا به امروز خدمات متنوعی همانند بلوچارت، بلوباکس، پاداش و انتقال پول به دوستان را در اپلیکیشن خود طراحی نموده است. در ادامه این روند سرویس انتقال اتوماتیک معرفی شده تا کاربران بلوبانک، انتقال های منظم روزانه، هفتگی و ماهانه خود را به شکل دقیق و به آسانی انجام دهند.

برای استفاده از این قابلیت نو ابتدا باید اپلیکیشن خود را به نسخه 2.2 به روزرسانی کنید. پس از آن با مراجعه به منوی انتقال اپلیکیشن می توانید فهرست مورد نظر را برای انجام تراکنش های اتوماتیک خود بسازید. به این منظور بعد از وارد کردن شماره کارت و مبلغ انتقال، دو گزینه انتقال و انتقال اتوماتیک را مشاهده خواهید کرد که با تغییر شرایط به انتقال اتوماتیک، این قابلیت در دسترس شما قرار می گیرد. پس از این مرحله می بایست تعداد دفعات و تاریخ های واریز را معین کنید تا از آن پس پرداخت های شما در زمان معین شده، به شکل اتوماتیک و بدون احتیاج به انجام کار خاصی منتقل گردد. برای انتخاب دفعات گزینه هایی چون یک بار، روزانه، هفتگی و ماهانه را در اختیار دارید و علاوه بر آن شما می توانید با هر بار ورود به این فهرست شرایط انتقال وجه های خود را آنالیز و پیگیری کنید.

در این سرویس نو از روش های پایا، پل، بلو به بلو و بلو به سامان برای انتقال وجه استفاده می گردد که براساس آن می توان در هر تراکنش تا 100 میلیون تومان وجه را انتقال داد. سرویس ساتنا به علت محدودیت های زمانی آن برای قابلیت انتقال اتوماتیک فعال نیست.

اگر تراکنش شما به هرعلتی با مشکل روبرو گردد، این سرویس مجدد آن را تکرار نمی کند اما تراکنش های بعدی شما طبق برنامه تنظیم شده انجام می گردد. برای مثال اگر یک برنامه 1 ساله به این سرویس بدهید که در روز اول هر ماه یک میلیون تومان به حساب معینی واریز کند و در ماه اول به دلایلی چون عدم موجودی کافی یا قطعی احتمالی سیستم این پرداخت با مشکل روبرو گردد، آن پرداخت صورت نمی گیرد اما انتقال های ماه های بعد دوباره از سر گرفته شده و طبق برنامه انجام می گردد. بعلاوه برای اینکه شما در جریان قرار بگیرید، روند هر یک از انتقال هایی که با مشکل روبرو شده اند به همراه علت آن مشکل به وسیله پیامک برای شما ارسال می گردد. بعلاوه یک روز پیش از هر انتقال، پیامک یادآوری آن برای شما ارسال می گردد.

سرویس انتقال اتوماتیک این امکان را به شما می دهد تا در صورت داشتن چندین قسط، وام و… فهرست های متعددی بسازید و برای هر کدام تاریخ و تعداد واریز معینی را وارد کنید؛ قابلیت انتقال اتوماتیک محدودیتی از نظر تعداد انتقال های ثبت شده ندارد و می توانید انتقال های متنوعی به حساب ها و کارت های مختلف تنظیم کنید. بنابراین نگرانی بابت تاخیر و فراموشی از بین می رود.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال 1398 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به احتیاجهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، آغاز کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و به وسیله اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح نوی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1608

به "سرویس انتقال اتوماتیک بلوبانک راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس انتقال اتوماتیک بلوبانک راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید