برای داشتن سفری مطمئن این وبسایت ها را آنالیز کنید! (طراحی سایت)

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، وبسایت های خارجی گردشگری منابعی مهم و کارآمد برای برنامه ریزی برای سفر به شمار می آیند. در سال های اخیر به مدد رشد و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از فعالیت ها مانند سفر نیز شکل دیگری به خود گرفته اند و با وجود اپلیکیشن ها و وبسایت های مختلف، سفر کردن تا حدودی آسان تر شده است. امروزه سایت های زیادی در زمینه سفر و گردشگری فعالیت می نمایند تا انسان ها را به نقاط مختلف جهان ببرند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق سفر و گشت و گذارید، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با تعدادی از برترین و کاربردی ترین وبسایت های خارجی گردشگری آشنا شوید تا بتوانید در برنامه ریزی برای سفرهای خود از آنها بهره ببرید.

برای داشتن سفری مطمئن این وبسایت ها را آنالیز کنید! (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

تضمین برترین قیمت بلیط هواپیما، بلیط قطار و رزرو هتل در تمامی نقاط جهان فقط در خبرنگاران .

وبسایت های خارجی توریستی چه یاریی به ما می نمایند؟

در جهانی فناوری و تکنولوژی، سایت های توریستی در زمینه های مختلف به مسافران، توریستان و توریست ها یاری می نمایند. با استفاده از این وبسایت ها می توان اطلاعات مناسبی در زمینه مکان ها دیدنی و مقاصد توریستی در کشورهای مختلف، اندازه هزینه سفر، تهیه بلیت هوایی و زمینی، رزرو هتل و اقامتگاه، دوستیابی در سفر و… کسب کرد که قطعا به بهبود کیفیت سفرها یاری زیادی می نماید. در ادامه چند وبسایت خارجی توریستی در حوزه های مختلف معرفی می گردد.

1.تریپ ادوایزر | Tripadvisor

Tripadvisor ، یکی از معروف ترین وبسایت های خارجی توریستی است که سابقه و اعتبار زیادی دارد. هواداران این سایت آنقدر زیاد هستند که به نوعی پاتوق توریستان و توریست ها محسوب می گردد. بیش از 40 میلیون نفر توریست در این سایت از تجربیات خود درباره سفر به نقاط مختلف جهان می گویند و آنها را با دیگران به اشتراک می گذارند. همین موضوع، تریپ ادوایزر را به یک محیط تخصصی برای نقد و آنالیز مقاصد توریستی تبدیل نموده و به مسافرانی که قصد سفر به نقاط مختلف را دارند، برای برنامه ریزی مناسب، یاری زیادی می نماید. این سایت جمله حقیقت را دریابید و بعد سفر کنید را شعار خود قرار داده و حقیقت تمام مکان ها و جاذبه ها را فارغ از آنچه در رسانه ها و تبلیغات نمایش داده می گردد، بیان می نماید.

2. وبسایت | Tripexpert

این وب سایت هم مانند Tripadvisor در خصوص نظرات و دیدگاه های افراد در خصوص مقاصد مختلف فعالیت می نماید. محتوای هر دو سایت شبیه به یکدیگر است با این تفاوت که نظرات مطرح شده در وبسایت Tripexpert از سوی افراد متخصص و حرفه ای بیان شده است اما در Tripadvisor برای تمام افراد این امکان وجود دارد که نظر خود را بیان نموده و ثبت برسانند. بنابراین در وبسایت Tripexpert، شما به دیدگاه های حرفه ای تری دست پیدا می کنید.

3. وبسایت اویستر | Oyster

یکی از مسائلی که هر توریستی قبل از سفر با آن دست و پنجه نرم می نماید، موضوع هتل و اقامت است. گاهی اوقات گزینه های پیش روی افراد آنقدر زیاد است که باعث گیج شدن و بلاتکلیفی آنها می گردد. یکی از وبسایت های خارجی توریستی که یاری زیادی در این زمینه می نماید، وبسایت اویستر (Oyster) است. این وب سایت تصاویر واقعی از هتل ها و اقامتگاه های مختلف نمایش می دهد تا افراد با مقایسه آنها بتوانند تصمیم مناسبی برای محل اقامت خود بگیرند و لحظات بهتری را در سفر سپری نمایند.

4. وبسایت یلپ | Yelp

تحقیق و جستجو قبل از سفر، از واجبات است. وبسایت یلپ (Yelp) یکی برترین وبسایت های خارجی توریستی است که اطلاعات خوب و موثقی را در خصوص مقاصد مختلف در اختیارتان قرار می دهد. کافی است نام مکانی که مدنظر دارید را سرچ کنید تا به انبوهی از نظرات و دیدگاه ها دست پیدا کنید. نکته مثبت این وبسایت این است که دیدگاه افراد مبتدی و حرفه ای در حوزه توریستی از یکدیگر مجزا شده اند، به همین علت شما می توانید به اطلاعات معتبر و قابل اطمینانی دست پیدا کنید.

5. وب سایت روم تو ریو | Rom2Rio

اینکه بتوانید قبل از سفر از هزینه های حدودی آن باخبر شویم، ویژگی بسیار مهمی است که در وبسایت روم تو ریو می توانید پیدا کنید. این سایت یکی از برترین وبسایت های خارجی توریستی است که اطلاعات مناسبی را در خصوص حمل و نقل، خطوط هوایی، اتوبوسرانی و … در اختیارتان قرار می دهد. شیوه کار سایت به این صورت است که پس از آنکه مبدا و مقصد مورد نظر خود را انتخاب کردید، چگونگی و حالت های مختلف رسیدن به مقصد خود را می توانید ببینید و با مقایسه گزینه های موجود، برترین راه را انتخاب کنید.

6. وبسایت تریپ تریب | trip tribe

سفر کردن برای افراد با عقاید و علایق مختلف، می تواند بسیار متنوع و متفاوت باشد. معمولا افراد تمایل دارند متناسب با ویژگی های شخصیتی و علایق خود به سفر بپردازند. وبسایت trip tribe یکی از وب سایت های خارجی توریستی است که متناسب با شخصیت شما، مکان های متعددی را برای سفر پیشنهاد می دهد. بعلاوه این وبسایت می تواند در این راستا، شما را با افراد شبیه به خودتان آشنا کند تا بتوانید لحظات خوبی را برای خود رقم بزنید.

7. وبسایت تریپ راما | triporama

پیدا کردن همسفر و گروهی سفر کردن یکی از بخش های مجذوب کننده و البته سخت سفر است که معمولا افراد را برای مدت زیادی درگیر می نماید. شعار وب سایت triporama با هم برنامه ریزی کنیم، با هم سفر کنیم است که به خوبی نشان از اهداف وبسایت دارد. triporama یکی از برترین وبسایت های خارجی توریستی شناخته شده که به افراد یاری می نماید بتوانند یکدیگر را برای سفرهای گروهی پیدا نمایند. در این سایت افراد می توانند ایده های خود را برای شروع یک سفر مطرح نمایند و با ارسال پیغام و دعوت از دیگران، برای خود همسفر بیابند.

8. وبسایت وین | Wayn

وبسایت Wayn نیز یکی از وبسایت های خارجی توریستی است که نام آن مخفف جمله Where Are You Now? (در حال حاضر کجا هستید؟) می باشد. در این وبسایت شما می توانید برنامه سفر روزهای گذشته، حال و آینده سفرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این شرایط ممکن است در طول راستا همسفرهایی پیدا کنید که قبلا هیچوقت آنها را نمی شناختید. این وبسایت در زمره شبکه های اجتماعی سفر قرار می گیرد.

9. وبسایت لیدرری تراول | literarytraveler

توریستی ادبی یکی از گونه های محبوب توریستی است که هواداران زیادی دارد. در این وبسایت تورهای مختلفی با هدف شناخت ادبیات کشورهای مختلف و شاهکارهای جهان طراحی و اجرا می گردد. این تورها معمولا با عناوین مختلف به معرفی لوکیشن های مختلفی می پردازند که در رمان های معروف جهان به آنها اشاره شده است. بنابراین اگر تمایل دارید در جهانی ادبیات و داستان سفر کنید، می توانید از وبسایت literarytraveler بهره ببرید.

10. وبسایت ریسپانسیبل تراول | Responsible Travel

این وبسایت کاربردی می تواند برنامه های مجذوب کنندهی را برای سفرهای شما پیشنهاد دهد. شما می توانید با مراجعه به این وبسایت نوع و تعداد روزهای سفر خود را معین کنید، مثلا یک ماه عسل یک هفته ای یا یک سفر تفریحی چند روزه، سپس وبسایت Responsible Travel، برترین گزینه های ممکن برای سفر را به همراه قیمت، تصاویر، آنالیز ها و برنامه سفر به شما پیشنهاد می دهد و شما می توانید از بین آنها گزینه متناسب با شرایطتان را انتخاب کنید.

11. وبسایت ایرلاین میلز | Airlinemeals

برای بعضی از افراد، غذایی که در خطوط هوایی ارائه می گردد بسیار اهمیت دارد. وبسایت Airlinemeals یکی از وبسایت های خارجی توریستی است که در این زمینه اطلاعات مناسبی به شما می دهد. این وبسایت، آخرین اخبار مرتبط با صنایع غذایی خطوط هوایپیمایی را در اختیار مسافران قرار می دهد. بنابراین شما می توانید در خصوص منوی غذاهای دریایی، غذا برای بچه ها، غذا برای گیاهخواران، غذا برای بخش First class و… اطلاعات مناسبی کسب کنید.

12. وبسایت ایر بی ان بی | Airbnb

یکی از معروف ترین وبسایت های خارجی توریستی، Airbnb است که هواداران زیادی دارد. این وب سایت که نسخه اپلیکیشن آن نیز قابل نصب بر روی گوشی های هوشمند است، میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. اگر تمایل دارید به جای هتل در خانه های اجاره ای اقامت کنید تا هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم با افراد جدیدی آشنا شوید، Airbnb پیشنهادهای بسیار زیاد و متنوعی برای شما دارد. در این وبسایت امکان اجاره مکان در نزدیک به 200 کشور جهان فراهم شده است. گزینه های پیش روی شما از نظر امکانات و هزینه بسیار متنوع است تا شما بتوانید متناسب با شرایط و بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

بعلاوه امکان ارتباط کاربران با یکدیگر نیز فراهم شده تا افراد بتوانند اطلاعات لازم را در خصوص مکان مد نظر خود کسب نمایند. از طرفی دیگر، وبسایت Airbnb به یک پلتفرم کسب عایدی نیز تبدیل شده و افراد زیادی به وسیله اجاره دادن خانه و یا اتاق خود توانسته اند به کسب عایدی برسند.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور مختصر با تعدادی از وبسایت های خارجی توریستی آشنا شدید که ممکن است برای سفرهای آینده به کارتان بیاید. عمده فعالیت این وبسایت در زمینه معرفی مکان ها و جاذبه ها، پیدا کردن همسفر، اجاره محل اقامت و یا اطلاعات در خصوص غذا بوده است. بنابراین اگر خواستید برای سفر بعدی خود برنامه ریزی کنید، می توانید از تمامی وبسایت های معرفی شده بهره ببرید تا از لحظات سفر خود برترین استفاده را داشته باشید. توجه داشته باشید که وبسایت خبرنگاران نیز با مجله توریستی تهیه شده با استفاده از منابع خارجی، اطلاعات بسیار متنوعی را در زمینه های مختلف سفر در اختیار شما قرار می دهد. از این رو وبسایت خبرنگاران نیز می تواند یکی از راهنماهای سفرهای آینده شما به نقاط مختلف جهان باشد.

سوالات متداول

1.وبسایت trip tribe چه یاریی به مسافران ارائه می نماید؟

این وبسایت در معرفی مکان ها و مقاصد سفر متناسب با شخصیت افراد و بعلاوه پیدا کردن همسفر متناسب با روحیات شما می تواند مناسب باشد.

2. چرا وبسایت Airbnb میلیون ها کاربر دارد؟

چون هم به منبع عایدی افراد تبدیل شده و هم می توان مکان های مناسبی را برای اقامت در سفر با هزینه بسیار کمتر از هتل اجاره کرد.

3.سایت Tripoma چگونه افراد را به یکدیگر وصل می نماید؟

در این سایت ابتدا ایده یک سفر مطرح می گردد و افراد با ارسال پیغام می توانند از یکدیگر برای شرکت در سفر گروهی دعوت نمایند.

4.تفاوت وبسایت های Tripadvisor و Tripexpert چیست؟

در هر دو وبسایت نظرات افراد در خصوص نقاط مختلف جهان ثبت شده است اما در Tripexpert فقط افراد حرفه ای در حوزه توریستی می توانند نظر خود را ثبت نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1556

به "برای داشتن سفری مطمئن این وبسایت ها را آنالیز کنید! (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای داشتن سفری مطمئن این وبسایت ها را آنالیز کنید! (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید