طراحی سایت: 5 وب سایت برتر برای استخراج ابری رمز ارز

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، حتما تا به حال عبارت استخراج رمز ارز را شنیده اید، اما احتمالا استخراج ابری رمز ارزها برای شما مفهوم جدیدی است. اما استخراج ابری دقیقا چیست و با فرایند استخراجی که با استفاده از دستگاه های ماینر انجام می گردد چه تفاوت هایی دارد؟

طراحی سایت: 5 وب سایت برتر برای استخراج ابری رمز ارز

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

استخراج کوین ها و اضافه کردن آن ها به گردش بازار رمز ارزها بخشی جدانشدنی از این صنعت است. اما این فرایند اغلب در قالب مزرعه های ماینینگ و با تجهیزات گران قیمت انجام می گردد که مصرف برق قابل توجهی دارند. اما علاوه بر استفاده از ماینرهای سخت افزاری، می توانید به وسیله فرایندی که استخراج ابری نامیده می گردد هم در استخراج رمز ارزها مشارکت کنید.

همان طور که از نامش پیداست، پردازش های مربوط به استخراج رمز ارزها در این روش در فضای ابری انجام می شوند. در واقع شما در استخراج ابری به جای خرید دستگاه های ماینر و درگیر شدن با مراحل فنی استخراج، از شخص ثالث توان محاسباتی لازم را برای فرایند استخراج اجاره می کنید. یعنی با خرید اندازه معینی از قدرت هش در فعالیت یک مزرعه ماینینگ سهیم می شوید و در ازای آن پاداش دریافت می کنید.

در ادامه شما را با وب سایت های برتر برای استخراج ابری رمز ارزها و خطرات احتمالی این روش آشنا خواهیم کرد:

خطرات احتمالی استخراج ابری

پیش از این که وسوسه شوید به این فعالیت ورود کنید، باید از ریسک های موجود در استخراج ابری آگاه شوید. نخستین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب وب سایت مناسب برای استخراج ابری است. بسیاری از وب سایت های موجود برای این کار در حقیقت پرو ژه هایی برای کلاه برداری هستند، پس مهم است در انتخاب یک پلتفرم مطمئن و شناخته شده دقت کنید.

موضوع دوم اندازه سودی که از فرایند استخراج ابری به شما تعلق می گیرد در وب سایت های مختلف فرق دارد. تغییرات بازار مانند تغییر ارزش رمز ارزها هم ممکن است روی سود کلی که از این کار به دست می آورید تاثیر بگذارد. بنابراین، انتخاب ارز مناسب برای استخراج هم عامل مهمی است.

با وجود این ریسک ها، استخراج ابری هنوز هم می تواند فعالیتی پرسود باشد و می توان به آن به عنوان یک عایدی جانبی مناسب نگاه کرد. البته باید این را به یاد داشته باشید که هیچ چیز در دنیای رمز ارزها تضمین شده نیست و گاهی ممکن است با ضرر هم روبرو شوید.

در ادامه فهرستی از 5 وب سایت برتر برای استخراج ابری رمز ارزها را مشاهده خواهید کرد:

1. ChickenFast

این پلتفرم در سال 2015 تاسیس شد و یکی از مشهورترین وب سایت های قابل اعتماد برای استخراج ابری است. ChickenFast از هوش مصنوعی بهره می گیرد تا با استفاده از اندازه سرمایه مورد نظر شما، سودآورترین تعرفه استخراج ابری را برای تان انتخاب کند. برای مثال، اگر علاقه مند هستید 1500 دلار صرف این کار کنید، ChickenFast به سرعت عایدی روزانه، ماهانه و سالانه طرح شما و اندازه انرژی مورد احتیاج برای برنامه انتخابی را محاسبه می نماید.

بعلاوه، این وب سایت تضمین می دهد تا سرمایه اولیه شما را بازگرداند و اطمینان حاصل کند که شما هر روز و بدون وقفه سود کسب می کنید. با استفاده از ChickenFast می توانید در پروژه های استخراج ارزهای بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش مشارکت کنید. این پلتفرم سه نوع تعرفه را برای انتخاب پیش روی شما می گذارد: Silver ،Gold و Platinum.

حداقل اندازه سرمایه گذاری شما در این سه طرح باید 1000 دلار باشد که اندازه مورد احتیاج برای طرح Silver است. اما اگر این طرح ها برای شما مناسب نیستند، می توانید با سرمایه ای معادل 250 دلار هم آغاز کنید.

این وب سایت به شما پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته را ارائه می نماید. بعلاوه، این کمپانی خود را به استخراج سازگار با محیط زیست متعهد می داند که با توجه به بحران زیست محیطی استخراج رمز ارزها و تاثیر آن بر تغییرات اقلیمی زمین، نکته ای مثبت محسوب می گردد.

2. ECOS

ECOS یکی از شناخته شده ترین وب سایت های استخراج ابری حال حاضر در بازار رمز ارزها است که با ویژگی های خاص خود به یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان این حوزه تبدیل شده است.

اولین ویژگی این پلتفرم این است که شما می توانید با حداقل سرمایه 75 دلار قرارداد ببندید و لزومی به آورده های کلان نیست. کمترین بازه هر قرارداد هم 15 ماه است، اما در صورت تمایل می توانید آن را تا 50 ماه هم انتخاب کنید که کمی بیش از 4 سال خواهد بود.

این وب سایت به شما اجازه می دهد اندازه عایدی روزانه، ماهانه و سالانه را که با توجه به سرمایه گذاری شما معین می شوند مشاهده کنید و از اندازه انرژی مصرفی قرارداد خود آگاه شوید.

ECOS در انتخاب ارزهای قابل استخراج هم گزینه های بیشتری پیش روی شما قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به بیت کوین، ریپل، تتر، لایت کوین، اتریوم و بیت کوین کش اشاره نمود. بعلاوه، اپلیکیشن های اندروید و iOS این پلتفرم هم برای راحتی بیشتر کاربران به صورت رایگان قابل دانلود هستند.

3. Genesis Mining

Genesis Mining وب سایت دیگری است که از ارزهای مختلفی مانند اتریوم، دش، مونرو و بیت کوین پشتیبانی می نماید. این وب سایت قراردادهای مختلفی را به شما ارائه می نماید تا از بین آن ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید که البته دسترسی به قراردادها به اندازه تقاضای آن ها بستگی دارد. بعلاوه بخش پرسش های متداول (FAQ) و پشتیبانی مشتریان تمامی پرسش های شما را پاسخ می دهند.

این پلتفرم در حال حاضر بیش از 2 میلیون کاربر دارد که آن را به یکی از محبوب ترین ها تبدیل نموده است. با این حال، یک مشکل وجود دارد. Genesis Mining دوره هایی دارد که طی آن ها به کاربران نو اجازه عضویت نمی دهد، زیرا قدرت استخراجش تنها توان پشتیبانی از تعداد معینی از قراردادها را دارد. بنابراین اگر تمایل دارید از این وب سایت برای استخراج ابری ارزهای مورد نظر خود بهره ببرید، ممکن است مجبور شوید مدتی منتظر بمانید تا امکان پذیرش اعضای نو فراهم گردد. در این مدت می توانید حساب های شبکه های اجتماعی این پلفترم را دنبال کنید تا از زمان پذیرش اعضای نو آگاه شوید.

4. TrustCloudMining

وب سایت TrustCloudMining در سال 2018 تاسیس شد و از آن موقع تا به حال به عنوان یکی از منابع مشهور استخراج ابری شناخته می گردد. این سایت از 3 توان هش مختلف پشتیبانی می نماید: SHA-256، Ethash و Equihash. با توجه به گزینه انتخابی شما، نوع ارزی که استخراج می کنید متفاوت خواهد بود.

برای مثال، می توانید با SHA-256 به استخراج بیت کوین بپردازید، اما نمی توانید از دو گزینه دیگر برای استخراج این ارز بهره ببرید؛ بنابراین باید در انتخاب توان هش مورد نظر دقت کنید.

این پلتفرم امکان مشاهده سود روزانه، هفتگی و ماهانه هر یک از 3 گزینه مذکور را برای شما فراهم می نماید تا بتوانید با اطلاعات بیشتری طرح مناسب خود را انتخاب کنید. به علاوه، TrustCloudMining سرویس پشتیبانی 24 ساعته را به مشتریان خود ارائه می نماید که تمامی پرسش های شما پاسخ می دهد. بعلاوه، این شرکت در استخراج از انرژی های تنو پذیر استفاده می نماید، اما این انرژی ها تنها بخش اندکی از منابع مورد احتیاجش هستند.

5. IQ Mining

این وب سایت که در سال 2016 تاسیس شده است، یکی دیگر از پلتفرم های شناخته شده برای استخراج ابری است. IQ Mining هم قراردادهای مختلفی را ارائه می نماید که تفاوت آن ها در هش ریت، شیوه پرداخت، اندازه عایدی و هزینه است. نوع کوین قابل استخراج هم بسته به نوع قراردادها فرق دارد. با توجه به اندازه تقاضا، برخی از قراردادها ممکن است گهگاه از دسترس خارج باشند، بنابراین پیش از سرمایه گذاری به این موضوع دقت کنید.

IQ Mining سرویس محاسبه عایدی را هم ارائه می نماید که می توانید به یاری آن اندازه سود روزانه، ماهانه و سالانه و بعلاوه اندازه انرژی مورد احتیاج برای قرارداد انتخابی خود را مشاهده کنید. این وب سایت هم در تمام روزهای هفته پشتیبانی 24 ساعته را به مشتریان خود ارائه می نماید.

استخراج ابری آسان است اما بدون ریسک نیست

اگر به استخراج ابری رمز ارزها علاقه مند شده اید، به خاطر داشته باشید که این فرایند کاملا هم بدون ریسک نیست و پیش از ورود به این کار، حتما از انتخاب وب سایت معتبر و قابل اعتماد مطمئن شوید. دنیای رمز ارزها به سوژه ای مجذوب کننده برای کلاه برداران تبدیل شده و هزاران نفر با بی دقتی خود سرمایه شان را در این بازار از دست می دهند. اما اگر در انتخاب پلتفرم و قرارداد خود هوشمندانه عمل کنید، استخراج ابری می تواند به عنوان یک عایدی جانبی، اقدامی ارزشمند تلقی گردد.

منبع: MakeUseOf

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1393

به "طراحی سایت: 5 وب سایت برتر برای استخراج ابری رمز ارز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: 5 وب سایت برتر برای استخراج ابری رمز ارز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید