ستاره پرسپولیس دانشجو می گردد؛ ترفند نو برای سربازی نرفتن!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، یکی از بحث هایی که در کانون اخبار و حواشی قرار داشته و اظهار نظر های زیادی در خصوص آن به گوش می رسد، مربوط به موضوع سربازی بازیکنان فوتبال است و میلاد سرلک نیز در کانون این بحث قرار گرفته است. طبق آخرین مصوبه ستاد نیرو های مسلح ورزشکاران سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال در صورت بازی در لیگ برتر تا سن 28 سالگی و در صورت حضور در تیم ملی تا 30 سالگی می توانند از معافیت موقت خدمت سربازی بهره مند شوند.

ستاره پرسپولیس دانشجو می گردد؛ ترفند نو برای سربازی نرفتن!

قانون مذکور برای برطرف مشکل خدمت سربازی ورزشکارانی وضع شده که در سطح اول ورزش کشور فعالیت داشته و دوری از ورزش بر روی شرایط آن ها تاثیر زیادی میتواند داشته باشد. این دسته از ورزشکاران میتوانند تا سن 28 سالگی بدون رفتن به دانشگاه و استفاده از سایر معافیت های سربازی به ورزش خود ادامه داده و دیرتر به خدمت سربازی اعزام شوند.

بازیکنان فوتبال شاغل در سطح اول فوتبال کشور (لیگ برتر) بعد از اتمام مدت معافیت باید مدارک خود را اعم از مدارک تحصیلی، معافیت ایثارگری و … تحویل پلیس +10 داده و با انجام دوره آموزشی فصل نو لیگ ورزشی را در یکی از تیم های نظامی لیگ برتر و یا دسته های پایین به مدت دو سال انجام دهند.

اعمال قانون نو برای خدمت بازیکنان سرباز می تواند تاثیر زیادی در جابجایی لیگ برتر از فصل آینده داشته باشد و این مسئله در حقیقت به سود باشگاه های نظامی کم بضاعت خواهد بود. از طرفی کوشش بازیکن برای رسیدن به پیراهن تیم ملی نیز بیشتر می گردد که اتفاق خوبی خواهد بود.

مجوز بازی میلاد سرلک در لیگ برتر روز اول شهریورماه سالجاری به انتها می رسد. برهمین اساس اگر تا قبل از شهریورماه میلاد سرلک به تیم ملی دعوت گردد می تواند تا دو سال یعنی تا 30 سالگی به سربازی نرود و هم در تیم ملی و هم در لیگ برتر بازی کند. اما اگر شهریور ماه فرا برسد و میلاد سرلک به تیم ملی دعوت نگردد باید سرلک خودش را معرفی کند؛ اما هر زمان که نامش در تیم ملی قرار بگیرد می تواند از خدمت سربازی ترخیص گردد و به تیم ملی برود و حتی در لیگ برتر هم بازی کند.

بعلاوه حتی اگر نام میلاد سرلک یک هفته در فهرست تیم ملی باقی بماند می تواند مجوزی باشد که این بازیکن برای دو سال به خدمت سربازی نرود و همچنان فوتبال بازی کند. حالا میلاد سرلک دنبال دانشجو شدن هم رفته است. اگر این بازیکن به دانشگاه برود می تواند خدمت سربازی اش را به تعویق بیندازد.

شاید علت این اقدام ستاره شماره 10 پرسپولیس، حملات طرفداران استقلال در فضای مجازی به امیرقلعه نویی برای عدم دعوت میلاد سرلک بوده باشد. عجیب آن که در این میان وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس نیز به صورت تلویحی از سرمربی تیم ملی خواسته است سرلک را دعوت نکند تا او به خدمت سربازی برود!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1699

به "ستاره پرسپولیس دانشجو می گردد؛ ترفند نو برای سربازی نرفتن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس دانشجو می گردد؛ ترفند نو برای سربازی نرفتن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید