عکس ، یحیی برای قهرمانی پرسپولیس رخت جنگی پوشید!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سرمربی پرسپولیس با کلاه کپ و سوت در دست، با هیجان تیمش را به سوی پیروزی مقابل مس کرمان هدایت می کند.

عکس ، یحیی برای قهرمانی پرسپولیس رخت جنگی پوشید!

به گزارش خبرنگاران پرسپولیس در نیم فصل اول از پنج بازی انتهای توانست 11 امتیاز بگیرد و این در حالی است که استقلال و سپاهان تنها 8 امتیاز گرفتند و حالا تکرار این نتایج، پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر خواهد کرد. اما روند دو رقیب قرمزها نشان می دهد که آنها به سختی امتیاز از دست می دهند و طبیعتا پرسپولیس که یک امتیاز هم عقب افتاده، با روند نیم فصل اول پیروز به قهرمانی نخواهد شد.

یحیی گل محمدی که از لیگ نوزدهم همیشه در انتها فصل سرمربی پرسپولیس بوده، هرگز نتوانسته از 5 بازی انتهای 15 امتیاز بگیرد اما حالا خود را آماده بهترین نتایج تاریخ خود کرده تا تیمش را به عنوان قهرمانی برساند. تیم او در لیگ نوزدهم 8، لیگ بیستم 13 و لیگ بیست و یکم 10 امتیاز کسب کرد تا عموما در انتها فصل نتایج خوبی نداشته باشد.

با این حال او در هفته های اخیر تمرکز خود را کاملا روی تیمش معطوف کرده و در تمرینات نیز با حداکثر انرژی حاضر می شود تا تیمش را به سوی 5 بازی حساس انتها فصل هدایت کند. در آخرین جلسه تمرینی نیز باوجود بارش شدید باران، یحیی شخصا هدایت کار را برعهده داشت و نکات مختلف را به بازیکنان گوشزد می کرد.

نکته جالب اینکه اگر تیم تحت هدایت او 15 امتیاز انتها فصل را بگیرد، قطعا بالاتر از استقلال قرار خواهد گرفت اما ممکن است همچنان پایینتر از سپاهان باشد. به عبارتی اگر این اتفاق رخ دهد، پرسپولیس با 66 امتیاز بهترین نایب قهرمان تاریخ لقب می گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1657

به "عکس ، یحیی برای قهرمانی پرسپولیس رخت جنگی پوشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، یحیی برای قهرمانی پرسپولیس رخت جنگی پوشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید