خمز: اشتباهات من بیشتر از بازیکنان بود

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اشتباهات من امروز بیشتر از بازیکنان بود و این نتیجه در خاتمه رقم خورد.

خمز: اشتباهات من بیشتر از بازیکنان بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پاکو خمز پس از شکست سنگین 7 بر یک تراکتور مقابل استقلال گفت: خیلی ساده می توان شرایط بازی را شرح داد، فکر می کنم وقتی یک مربی در روزش نیست، از بازی گرفته تا ترکیب چینش، در نهایت مرتکب اشتباه می گردد. اشتباهات من امروز بیشتر از بازیکنان بود و این نتیجه در انتها رقم خورد.

وی در مورد اینکه برنامه تان برای فصل بعد چیست: فعلا برنامه ام این است که باید به تعطیلات بروم و بعد از آن برای بستن یک تیم خوب برای فصل بعد کوشش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد اینکه پرسپولیس قهرمان شد و به نظر شما شایسته ترین تیم برای قهرمانی کدام تیم بوده است، گفت: معمولا تیمی که قهرمان می گردد، حقش قهرمانی بوده است. رقابت بالای جدول بین سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال خیلی تنگاتنگ بود و هرکدام از آن ها می توانستند قهرمان شوند و حالا این عنوان به پرسپولیس رسیده است.

خمز در مورد اینکه کلیپی از پیکه پخش شده بود و نام تراکتور برای این بازیکن عجیب بود و ظاهرا در زبان اسپانیایی معنی دیگری می دهد، گفت: من چیزی ندیدم.

تراکتور در زبان اسپانیایی همان تراکتور است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1671

به "خمز: اشتباهات من بیشتر از بازیکنان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمز: اشتباهات من بیشتر از بازیکنان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید