برگزاری بیش از 70 درصد کلاس های درسی دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان به صورت مجازی

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان از برگزاری بیش از 70 درصد کلاس های درسی این دانشگاه به وسیله فضای مجازی در ایام تعطیلات به دلیل بیماری کرونا اطلاع داد.

برگزاری بیش از 70 درصد کلاس های درسی دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان به صورت مجازی

بهزاد محمدی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در بهبهان از برگزاری بیش از 70 درصد کلاس های درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان به وسیله فضای مجازی در ایام تعطیلات به دلیل بیماری کرونا اطلاع داد.

وی اضافه نمود: با تعطیلی مراکز آموزشی مانند مدارس و دانشگاه ها، کلاس ها همگی به صورت مجازی و به وسیله شبکه ها و پیغام رسان های داخلی و خارجی برگزار گردید و بسیاری از نهادها کارهای خودشان را بر بستر اینترنت منتقل کردند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به منظور رعایت حال دانشجویان و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به برگزاری کلاس های درسی به وسیله فضای مجازی اقدام کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان از ادامه این طرح تا زمان بازگشایی کلاس های درسی اطلاع داد و ادامه داد: با حضور نیروهای بخش فناوری اطلاعات دانشگاه در طول تعطیلات و پاسخگویی به مسائل و سؤالات متداول دانشجویان علاوه بر فضای مجازی و به وسیله تلفنی و همچنین اطلاع رسانی به دانشجویان به وسیله ارسال پیغام کوتاه، کوشش شده است تا بازدهی این طرح به حداکثر خود برسد.

انتهای پیغام/4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 332

به "برگزاری بیش از 70 درصد کلاس های درسی دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیش از 70 درصد کلاس های درسی دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید