امتحانات خاتمه ترم علوم پزشکی اراک به صورت غیرحضوری برگزار گردد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نامه ای به معاون آموزشی این دانشگاه، درخواست برگزاری امتحانات خاتمه ترم این دانشگاه به صورت مجازی را عنوان نمود.

امتحانات خاتمه ترم علوم پزشکی اراک به صورت غیرحضوری برگزار گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نامه ای به معاون آموزشی این دانشگاه، درخواست برگزاری امتحانات سرانجام ترم این دانشگاه به صورت مجازی را مطرح نمود.

در این نامه آمده است:

با توجه به گسترش دوباره کرونا ویروس در سطح کشور و اعلام رسمی پیک دوم بیماری توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین با توجه به دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت که امکان برگزاری امتحانات سرانجامی به صورت مجازی را بلامانع دانسته، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک خواهان برگزاری امتحانات به صورت مجازی است.

طبق نظرسنجی به عمل آمده که با مشارکت حدود 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه انجام شد، قریب به 80 درصد دانشجویان موافق برگزاری امتحانات به صورت مجازی هستند.

خواهشمند است با توجه به مشکلاتی مانند عدم دسترسی به سرعت اینترنت مطلوب در برخی از نقاط کشور، جهت رعایت حقوق دانشجویان، شرایط مناسبی برای برگزاری امتحان حضوری همزمان با امتحان مجازی برای آن دسته از دانشجویانی که از قبل اعلام نموده اند، فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 477

به "امتحانات خاتمه ترم علوم پزشکی اراک به صورت غیرحضوری برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات خاتمه ترم علوم پزشکی اراک به صورت غیرحضوری برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید