رفع کردن احتقان بینی و باز کردن سینوس ها با یک دوش جادویی!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، با این قرص های شفابخش، در یک چشم به هم زدن از شر گرفتگی سینوس ها و بینی ناشی از سینوزیت، سرماخوردگی و آنفولانزا نجات پیدا کنید.

رفع کردن احتقان بینی و باز کردن سینوس ها با یک دوش جادویی!

دوش گرفتن در فصل تابستان هر چقدر لذت بخش و آرامش دهنده باشد در فصل پاییز و زمستان که هوا سردتر می گردد، مخصوصاً برای آنهایی که به بیماری های سرماخوردگی و آنفولانزا مبتلا می شوند یا سینوزیت دارند، واقعاً عذاب آور است.

یک حمام ساده می تواند شرایط جسمی و علائم بیماری افراد بیمار و حساس را بدتر کند. اما بالاخره از حمام رفتن در فصول سرد سال که نمی گردد به طور کل پرهیز کرد. ما در این مطلب می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور با وجود سرماخوردگی از یک دوش گرم و عالی لذت ببرید و در عین حال بیماری خود را درمان کنید.

خوشبختانه، با قرص هایی که طرز تهیه آنها را به شما یاد می دهیم نه تنها نشاط بیشتری را در حمام تجربه خواهید کرد بلکه سینوس های شما باز می گردد و احتقاق آزاردهنده بینی و گلویتان نیز رفع می گردد. این قرص ها با مواد کاملاً طبیعی ساخته می شوند و می توانند به شما یاری نمایند دوشی معجزه گر شبیه اسپا داشته باشید و بتوانید به راحتی نفس بکشید و دوران بیماری خود را پشت سر بگذارید.

چیزهایی که لازم دارید:

  • یک پیمانه جوش شیرین
  • یک سوم پیمانه نمک اپسوم یا نمک دریا
  • روغن اسانس (اوکالیپتوس، نعنا و درخت چای برترین اسانس ها هستند)
  • آب
  • پیاله
  • قالب یخ یا قالب های سیلیکون

مرحله اول: ترکیب مواد خشک

جوش شیرین و نمک دریا یا نمک اپسوم را در پیاله بریزید و با هم مخلوط کنید تا به خوبی با هم ترکیب شوند.

مرحله دوم: افزودن آب

به تدریج چند قاشق غذاخوری آب به مخلوط افزوده و به خوبی هم بزنید. آن قدر فرایند افزودن آب به مخلوط را ادامه دهید تا مخلوط شبیه شن خیس گردد و سفت به هم بچسب و شکل بگیرد.

مرحله سوم: افزودن اسانس روغنی

حدود 20 قطره از روغن اسانس را به کل مخلوط اضافه کنید و هم بزنید. اسانس روغن نعنا، اوکالیپتوس و درخت چای برای رفع کردن احتقان بینی و باز کردن سینوس ها برترین روغن ها هستند.

مرحله چهارم: پر کردن قالب یخ

مخلوط را داخل هر قسمت از قالب بریزید و آن را محکم فشار دهید. سپس، به مدت 24 ساعت قرص ها یا قالب ها را به حال خود بگذارید تا خوب خشک شوند.

مرحله پنجم: افزودن قرص ها به دوش آب گرم

وقتی قالب های قرص خشک شدند، با دقت آنها را از قالب یخ جدا کنید و دو تا سه تا از آنها را به دوش آب داغ خود اضافه کنید. آب و بخار باعث آب شدن تدریجی قرص ها، فعال شدن و انتشار رایحه اسانس ها و خواص آروماتراپی (رایحه درمانی) می گردد و فوراً احتقان سینوس ها و بینی شما را رفع می نماید.

منبع: فوت و فن / ehow.com
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1543

به "رفع کردن احتقان بینی و باز کردن سینوس ها با یک دوش جادویی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع کردن احتقان بینی و باز کردن سینوس ها با یک دوش جادویی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید