اتحادیه اروپا علیه انگلیس اقدام قانونی می نماید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، اورزولا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا اعلام نمود که به دلیل طرح لایحه ای جنجالی در مجلس انگلیس، اتحادیه اروپا پیگیری پرونده های تخلف دولت لندن از توافق برگزیت را شروع می نماید.

اتحادیه اروپا علیه انگلیس اقدام قانونی می نماید

با ما سفر کنید و با اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

رئیس کمیسیون اروپا در این باره گفت: امروز صبح کمیسیون تصمیم گرفت نامه ای را به دولت انگلیس ارسال کند. این اولین قدم در اقدام قانونی علیه تخلف آنهاست.

اروپایی ها تا انتها سپتامبر، یعنی روز چهارشنبه گذشته به لندن مهلت داده بودند تا لایحه جنجالی خود را که حاوی عدول از مفاد توافق برگزیت است، از دستور خارج نمایند.

شروع اقدام اتحادیه در حالی اعلام می گردد که نمایندگان دو طرف از روز سه شنبه در بروکسل، پایتخت بلژیک دور مشخص نماینده ای از مذاکرات را درباره آینده روابط تجاری فی مابین کلید زده اند- مذاکراتی که تا آدینه به طول خواهد انجامید.

رهبران اروپا نیز در نشست سران که امروز پنجشنبه در مقر اتحادیه برگزار می گردد در جریان شرایط مذاکرات با لندن قرار خواهند گرفت.

اتحادیه اروپا پیش از این هشدار داده بود که در صورت بازنگری انگلیس در توافق برگزیت، علیه این کشور شکایت می نماید.

لایحه مورد بحث که روز سه شنبه از سوی مجلس عوام انگلیس تصویب شد و قرار است در هفته های آینده در مجلس اعیان مورد آنالیز قرار بگیرد، بعضی از تعهداتی را که دولت لندن در توافق نامه خروج از اتحادیه اروپا پذیرفته، زیر سؤال برده است. این لایحه همچنین خواهان بازنگری در تمهیداتی شده که برای پرهیز از بازگشت به مرزبندی قدیمی میان ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند و حفظ صلح در کل جزیره در نظر گرفته شده است.

ایرلند شمالی بخشی از قلمرو انگلیس است و جمهوری ایرلند، یک کشور مستقل عضو اتحادیه اروپا. مسئله مرز میان دو ایرلند، تردد و تجارت در این مرز از موارد اختلاف طولانی میان اتحادیه اروپا و انگلیس در جریان مذاکرات برگزیت بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 662

به "اتحادیه اروپا علیه انگلیس اقدام قانونی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا علیه انگلیس اقدام قانونی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید