166 تک آهنگ و 14 آلبوم در نیمه نخست شهریور مجوز گرفتند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران (پانا) - دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو هفته نخست شهریورماه مجوز 166 تک آهنگ و 14 آلبوم را صادر نموده است.

166 تک آهنگ و 14 آلبوم در نیمه نخست شهریور مجوز گرفتند

به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی، آلبوم راه شیراز به خوانندگی محمدذاکر حسین و به سفارش سازمان فرهنگی شهرداری شیراز که محتوایی پژوهشی در راستای احیا، حفظ و اشاعه موسیقی و ادبیات عامه شیراز دارد، از جمله آلبوم هایی است که در نیمه نخست شهریور مجوز دریافت نموده اند.

بعلاوه آلبوم سپند دل به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی محمدرضا عزیزی با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی، رهی معیری، زنده یاد افشین یداللهی... و آلبوم دورت بگردم ایران به آهنگسازی مسعود نکوئی اثری از گروه کُر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کرمان شامل قطعاتی با موضوع ایران شناسی و اقوام ایرانی به صورت کرال ارکسترال و با اسم کنسرت کتاب که به منظور آشنایی بچه ها با اقوام و شهرها فراوری شده است، در دو هفته نخست این ماه مجوز گرفته اند.

مجوز آلبوم وطن دردت به جانم به خوانندگی رضا رضایی پایور و سرپرستی و آهنگسازی امید داورزنی به وسیله گروه موسیقی امید نو که شامل قطعاتی در مدح و ستایش وطن است، هم در نیمه نخست شهریور ماه صادر شده است.

برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1220

به "166 تک آهنگ و 14 آلبوم در نیمه نخست شهریور مجوز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "166 تک آهنگ و 14 آلبوم در نیمه نخست شهریور مجوز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید