گزارش های جهانی از اختلال در موتور جستجوی گوگل

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به تازگی خدمات موتور جستجوی گوگل برای بسیاری از کاربران در کشور های مختلف برای مدت کوتاهی قطع شد.

گزارش های جهانی از اختلال در موتور جستجوی گوگل

به گفته وبسایت Downdetector.com، موتور جستجوی اینترنت شرکت گوگل روز دوشنبه برای هزاران کاربر قطع شد. در آمریکا بیش از 40 هزار نفر گزارش دادند که در ساعت 9:20 شب اینترنت شرکت گوگل از کار افتاده و آن ها نمی توانند از خدمات آن استفاده نمایند. علاوه بر آمریکا کاربران انگلیس، استرالیا، سنگاپور و ژاپن نیز اعلام کردند که پلتفرم گوگل دچار اختلال شده است.

به گزارش سایت cnbc، پس از این مشکل کاربران فضای مجازی در توئیتر با داغ کردن هشتگ GoogleDown و اسکرین از صفحات مسائل پلتفرم گوگل و پیغام های خطا را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشتند. بعضی از مخاطبان دیگر نیز اعلام کردند که درباره خبر قطعی موتور جستجوی گوگل شوخی کردند و این خبر دروغی بیش نبوده است.

شایان ذکر است هنوز علت این قطعی معین نشده و گوگل درباره آن صحبتی نکرده است. پیش از این نیز گرمای بیش از مقدار در کشور انگلیس موجب شده بود تا یکی از مراکز اطلاعات این شرکت دچار اختلال شده و بعضی از خدمات آن از جمله موتور جستجو قطع گردد. براساس گزارش ها، در پی این مشکل کاربران تا خنک شدن این مرکز نتوانستند از خدمات گوگل بهرمند شوند.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1401 بروزرسانی: 18 مرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1541

به "گزارش های جهانی از اختلال در موتور جستجوی گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش های جهانی از اختلال در موتور جستجوی گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید