کوچ طرفداران ترامپ از فیس بوک و توئیتر

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران: نشریه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد طی روزهای اخیر صدها هزار نفر از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا عضویت خود در شبکه های اجتماعی فیس بوک و تویتر را لغو نموده و به شبکه های اجتماعی جدیدتری از جامله پارلر و رامبل پیوسته اند.

کوچ طرفداران ترامپ از فیس بوک و توئیتر

به گزارش خبرنگاران طی چند روز گذشته فیس بوک و توئیتر بارها اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر بروز تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با درج برچسب هایی مانند بی اساس یا اطلاعات نادرست عملاً سانسور نموده اند و همین مسئله خشم دونالد ترامپ و طرفداران دوآتشه وی را برانگیخته است.

طرفداران دونالد ترامپ در واکنش به اقدام مسئولان فیس بوک و توئیتر در سانسور مکرر اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، در حال کوچ به شبکه های اجتماعی دیگر هستند.

به گزارش تسنیم، نشریه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد طی روزهای اخیر صدها هزار نفر از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا عضویت خود در شبکه های اجتماعی فیس بوک و تویتر را لغو نموده و به شبکه های اجتماعی جدیدتری از جامله پارلر و رامبل پیوسته اند.

طی چند روز گذشته فیس بوک و توئیتر بارها اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر بروز تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با درج برچسب هایی مانند بی اساس یا اطلاعات نادرست عملاً سانسور نموده اند و همین مسئله خشم دونالد ترامپ و طرفداران دوآتشه وی را برانگیخته است.

به نوشته نیویورک تایمز، طرفداران ترامپ پس از ممنوعیت فعالیت گروه فیس بوکی دزدی آرا را متوقف کنید توسط مسئولان فیس بوک، گروهی با نام مشابه را در شبکه اجتماعی پارلر ایجاد نموده و از تمامی اعضای سابق این گروه در فیس بوک خواسته اند که به گروه جدید ملحق شوند.

تنها ظرف یک هفته بیش از 100 هزار نفر به عضویت گروه دزدی آرا را متوقف کنید در شبکه اجتماعی پارلر درآمده اند.

در حالی که رسانه های جریان اصلی آمریکا جو بایدن نامزد حزب دموکرات را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی نموده اند، دونالد ترامپ با تأکید بر اینکه در بعضی ایالت های موارد متعددی از تقلب و تخلف در فرایند برگزاری انتخابات و شمارش آرا رخ داده است، تا به امروز از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیغام های متعدد در توئیتر و فیس بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 739

به "کوچ طرفداران ترامپ از فیس بوک و توئیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچ طرفداران ترامپ از فیس بوک و توئیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید