کدام فدراسیون ها در اولویت دریافت بودجه جدید هستند؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، کمیته ملی المپیک در نظر دارد تا بعد از دریافت تخصیص خود مبالغی را به چند فدراسیون واریز کند.

کدام فدراسیون ها در اولویت دریافت بودجه جدید هستند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کمیته ملی المپیک در نظر دارد تا بعد از دریافت تخصیص خود مبالغی را به چند فدراسیون واریز کند.

این فدراسیون ها که شامل کشتی، شنا، دوومیدانی، تیراندازی با کمان، کوهنوری و تنیس روی میز هستند، پس از تصویب آن در هیئت اجرایی، در اولویت دریافت بودجه از کمیته ملی المپیک قرار گرفتند.

کمیته ملی المپیک در سال 98 صددرصد بودجه مصوب فدراسیون های ورزشی را واریز کرد.

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در این باره به خبرنگار خبرنگاران، گفت: فرایند به این شکل است که درخواست دریافت بودجه توسط این فدراسیون ها برای نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 ارسال شده و بعد از بررسی، تائید و معین مبلغ، در هیئت اجرایی تصویب شده و این فدراسیون ها از بودجه 5 میلیاردی مربوط به بازی های المپیک استفاده می کنند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک اضافه کرد: تا کنون از مجموع این 5 میلیارد، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان دریافت کردیم و به محض دریافت مابقی از خزانه، پرداختی خواهیم داشت.

گفتنی است، مسئولان کمیته ملی المپیک 500 هزار دلار ارز برای حضور در المپیک 2020 و ثبت نام کاروان ایران در این بازی ها را از بانک مرکزی خریداری کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 163

به "کدام فدراسیون ها در اولویت دریافت بودجه جدید هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام فدراسیون ها در اولویت دریافت بودجه جدید هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید