پیغام احساسی بنزما برای فرانسوی ها

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تیم ملی فرانسه امروز در آخرین ملاقات جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت تا تکلیف قهرمان این مسابقات روشن گردد.

پیغام احساسی بنزما برای فرانسوی ها

شاگردان دیده دشان امیدوار هستند که بتوانند از عنوان قهرمانی شان در جام جهانی 2018 روسیه حمایت نمایند و بتوانند پس از سال ها بار دیگر این رکورد را تکرار نمایند.

غایب بزرگ این بازی بدون شک بنزما خواهد بود که به علت مصدومیت اردوی تیم ملی کشورش را در اوایل جام جهانی ترک کرد و با این که گفته شده بود حالا آماده بازگشت به میادین است، دیگر حاضر نشد به اردوی این تیم اضافه گردد.

این در حالی است که مدیران فوتبال فرانسه مشتاق بودند که این ستاره رئال مادرید حداقل در بازی پایانی بتواند فرانسه را همراهی کند، اما او به آن ها اعلام نمود که تصمیمی برای حضور در دوحه ندارد و همچنان در تمرینات باشگاهی حاضر خواهد بود

با این حال این بازیکن شب گذشته تصویری از خودش در حالی که عدد سه را با دستانش نشان می داد منتشر کرد تا به شیوه خودش از هم تیمی های سابقش حمایت نموده و ابراز امیدواری نموده باشد که سومین قهرمانی تاریخ فوتبال این کشور در جام های جهانی برای این تیم به دست بیاید.

گفته می گردد درگیری و اختلافی که بین بنزما و دشان به وجود آمده باعث شده که این بازیکن حاضر به حضور در دوحه برای ملاقات فینال نباشد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1604

به "پیغام احساسی بنزما برای فرانسوی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام احساسی بنزما برای فرانسوی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید