طرفداران فرانسه همچنان دشان را به زیدان ترجیح می دهند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، با وجود ناکامی در یورو 2020، طرفداران فرانسه دوست دارند دیدیه دشان همچنان راهنمایی تیم ملی فوتبال این کشور را بر عهده داشته باشد.

طرفداران فرانسه همچنان دشان را به زیدان ترجیح می دهند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، با حذف فرانسه از مسابقات قهرمانی اروپا برابر سوئیس همچنان انتقادها از دیدیه دشان در این کشور بالا است ولی به نظر نمی رسد او صندلی خود را از دست بدهد.

یکی از نظرسنجی های صورت گرفته مربوط به مربی نشان داد که همچنان مردم فرانسه علاقه دارند تا این مربی راهنمایی تیم ملی کشورشان را بر عهده داشته باشد و زیدان سرمربی خروس ها نشود.

طبق رسانه های مختلف مانند لو پاریسین 80 درصد از کاربران بعد از باخت فرانسه برابر سوئیس در ضربات پنالتی معتقد هستند دیدیه دشان باید همچنان به کار خود به اسم سرمربی در تیم ملی فرانسه ادامه دهد.

گفتنی است که دشان تا بعد از جام جهانی 2022 قطر قرارداد دارد. از 117 بازی که دشان مسئولیت آن را بر عهده گرفت، وی 76 پیروزی، 22 بار تساوی و تنها 19 باخت داشته است.

زیدان منتظر است؟

به گفته فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید زین الدین زیدان همواره آرزوی مربیگری تیم ملی را داشته است. اگر دشان تصمیم به جدایی بگیرد در این صورت زیدان می تواند گزینه مناسبی باشد.

البته باید دانست که فدراسیون فوتبال فرانسه چه تصمیمی خواهد گرفت.نوئل لو گریت گفت که باید شرایط را آنالیز کند زیرا اهداف یورو 2020 محقق نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1165

به "طرفداران فرانسه همچنان دشان را به زیدان ترجیح می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران فرانسه همچنان دشان را به زیدان ترجیح می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید