ویدیو کنفرانس عبدالله، غنی و خلیل زاد درباره صلح

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، دفتر رسانه ای رئیس شورای عالی صلح ملی افغانستان از ویدیو کنفرانس رئیس این شورا با رئیس جمهوری افغانستان و فرستاده ویژه آمریکا برای این کشور اطلاع داد.

ویدیو کنفرانس عبدالله، غنی و خلیل زاد درباره صلح

به گزارش خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، دفتر رسانه ای رئیس شورای عالی صلح افغانستان نوشت: دکتر عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی صلح ملی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در یک ویدیو کنفرانس مشترک با محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان و دکتر زلمی خلیل زاد نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا درباره آخرین تحولات و پیشرفت ها در عرصه صلح و شروع گفت و گوهای میان افغانستانی بحث و گفتگو کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است، که در این گفت و گو کاهش خشونت، تکمیل فرایند تبادله اسرا، شروع گفت و گوهای بین افغانی و پشتیبانی منطقه ای از صلح مورد بحث نهاده شد. همه طرف ها در این صحبت بر کاهش خشونت برای حرکت به سوی مذاکرات صلح و دست یافتن به توافق به رهبری و مالکیت افغانستانی ها تأکید کردند.

بر پایه این گزارش، طرف ایالات متحده در صحبت های خود تاکید نمود که صلح در افغانستان به معنای صلح و توسعه در منطقه است و ایالات متحده آماده است در این بخش سرمایه گذاری نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 514

به "ویدیو کنفرانس عبدالله، غنی و خلیل زاد درباره صلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیو کنفرانس عبدالله، غنی و خلیل زاد درباره صلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید