واکنش محمد بنا به پرونده مارک ویلموتس

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به پرونده مارک ویلموتس واکنش نشان داد.

واکنش محمد بنا به پرونده مارک ویلموتس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد بنا در حاشیه مراسم افتتاح سالن بازسازی شده توفیق دنیابخت در مورد پرونده مارک ویلموتس گفت: من سال ها در این موارد داد زدم. من عاشق فوتبالم، اما این بی تدبیری ها باعث می شود که ما را به جایی برساند که پول هایی که به ویلموتس دادند هیچ شود. نمی گویم همه این پول ها در کشتی هزینه شود، اما باید همه ورزش از این پول ها بهره ببرند.

وی همچنین درباره لغو مسابقات کشتی گفت: مسابقات بین المللی را فدراسیون دنیای لغو کرده، اما مسابقات داخلی ما بستگی به وزارت بهداشت و نظر آن ها دارد که با پیگیری های علیرضا دبیر اردو و مسابقات مجوز های لازم گرفته شده است. اردو ها و مسابقات باید به شکل خاص حتی در زمان ها کوتاه برگزار شود. برای ما که مربی کشتی هستیم دوست داریم شرایط به گونه باشد که بتوانیم تمرینات را برگزار کنیم، اما از سمتی دیگر نیز نباید کرونا را شوخی بگیریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد بازسازی سالن دنیابخت، شرح داد: من از این سالن یک دنیا خاطره دارم چه در زمان کشتی دریافت و چه در زمان مربیگری. حالا که این سالن را به این شکل می بینم بسیار خوشحالم و از دبیر برای این کار تشکر می کنم. برای وقت های خالی که دارم، برنامه هایی در این سالن در نظر گرفتم که کشتی در اینجا رونقی بگیرد.

وی درباره رقابت های لیگ برتر کشتی نیز گفت: برنامه لیگ کشتی باید طبق روال انجام شود، اما اگر ستاد مبارزه با کرونا اجازه ندهد آیا می شود مسابقات انجام شود؟ من شاید قبلا با برگزاری لیگ مخالف بودم، اما حالا با در نظر دریافت مسائل بهداشتی و انجام قرنطینه و متمرکز برگزار کردن شاید بتوانیم در سه مقطع مختلف رفت، برگشت و فینال ها را بدون حضور تماشاگران و با پخش زنده تلویزیونی برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 591

به "واکنش محمد بنا به پرونده مارک ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش محمد بنا به پرونده مارک ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید