تور اروپا: همه رکوردهایی که رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، اولین بازی منچستریونایتد در فصل نو رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که شب گذشته (سه شنبه) برگزار گردید برای ستاره پرتغالی نو این تیم، طعمی تلخ و شیرین داشت؛ شیرین بابت به ثمر رساندن گل اول مسابقه در دقیقه 13 و تلخ بابت بی اثر شدن گلش پس از دو گلی که یانگ بویز سوئیس زد و بازی را برد.

تور اروپا: همه رکوردهایی که رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

گل رونالدو اگرچه باعث پیروزی منچستریونایتد نشد اما برای خود او رکوردهایی نو به همراه داشت که یکی از آنها رسیدن به ایکر کاسیاس به اسم دارنده رکورد بیشترین حضور در این رقابت ها با 177 بازی بود و دیگری گل زدن به سی و ششمین حریف متفاوت در لیگ قهرمانان که رکوردش پیش از این به تنهایی در اختیار لیونل مسی بود.

این ها اما تنها بخشی از رکوردهایی هستند که کریستیانو رونالدو از زمان انجام اولین بازی اش در لیگ قهرمانان تا به امروز ثبت نموده است.

گل رونالدو به یانگ بویز صندلی او را به اسم برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بیش از پیش تثبیت کرد. او نه تنها با 135 گل بیشترین گل را در این رقابت ها زده بلکه با 17 گلی که در فصل منتهی به قهرمانی اش با رئال مادرید در سال 2014، 17 گل زد که بیشترین گل به ثمر رسیده به وسیله یک بازیکن در طول یک فصل لیگ قهرمانان اروپاست.

رونالدو بازیکنی است که بیشترین تعداد گل را در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا دارد. او در تمام بازی هایش پس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 67 گل زده است. به علاوه ستاره پرتغالی تنها بازیکنی است که در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا گل زده است و تنها کسی است که در طول یک فصل، در هر 6 بازی تیمش در مرحله گروهی این رقابت ها دروازه رقبا را باز نموده است. به این ها باید رکورد گلزنی در 11 بازی پی در پی در لیگ قهرمانان اروپا را هم اضافه نمود که به تنهایی در اختیار کریس 36 ساله است.

دومین دوره حضور رونالدو در منچستریونایتد پس از 12 سال دوری اش از این تیم، برای او فوق العاده شروع شده است. او نه تنها در بازی شنبه شب مقابل نیوکاسل در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس دو گل از 4 گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند بلکه شب گذشته هم تیمش را خیلی سریع پیش انداخت هرچند که 10 نفره شده شیاطین سرخ کار این تیم را برای حفاظت از گل ستاره پرتغالی اش سخت کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1219

به "تور اروپا: همه رکوردهایی که رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: همه رکوردهایی که رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید