لیگ ملت های اروپا، اسپانیا، اوکراین را به چهارمیخ کشید، آلمان به سوئیس امتیاز داد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، دیدارهای دومین شب از هفته دوم لیگ ملت های اروپا با پیروزی خانگی تیم ملی فوتبال اسپانیا و تساوی آلمان در خانه سوئیس به سرانجام رسید.

لیگ ملت های اروپا، اسپانیا، اوکراین را به چهارمیخ کشید، آلمان به سوئیس امتیاز داد

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای دومین شب از هفته دوم لیگ ملت های اروپا، یکشنبه شب پنج ملاقات برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم ملی اسپانیا در خانه مقابل اوکراین پیروز شد و تیم ملی آلمان در خانه سوئیس به تساوی بسنده کرد.

در استادیوم آلفردی دی استفانوی شهر مادرید، تیم ملی اسپانیا با نتیجه 4 بر صفر میهمانش اوکراین را در هم کوبید و به این ترتیب اولین برد خود در دومین دوره از لیگ ملت های اروپا را کسب کرد.

سرخیو راموس در دقیقه 3 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 29 دو گل نخست اسپانیا را زد. سپس نوبت به آنسو فاتی هافبک هجومی 17 ساله بارسلونا رسید تا در دقیقه 32 اولین گل ملی خود را برای اسپانیا به ثمر برساند. در نهایت 6 دقیقه به انتها مسابقه فران تورس گل آخر ماتادورها را رقم زد. فاتی که برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا قرار می گرفت، با گلی که زد به جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا هم تبدیل شد.

در دیگر بازی گروه چهارم از لیگ A، در استادیوم یاکوب پارک شهر بازل، تیم ملی آلمان که میهمان سوئیسی ها بود، با گل دقیقه 14 گوندوگان از میزبانش پیش افتاد، اما ویدمر در دقیقه 58 گل تساوی را برای سوئیس زد. به این ترتیب آلمان همچون بازی قبلی اش مقابل اسپانیا به تساوی بسنده کرد.

با این نتایج تیم ملی اسپانیا با چهار امتیاز در رده نخست، اوکراین با سه امتیاز در رده دوم، آلمان با دو امتیاز در رده سوم و سوئیس با یک امتیاز در رده چهارم گروه چهارم لیگ A قرار گرفتند.

در دیگر بازی های امشب از گروه سوم لیگ B تیم ملی صربستان در ملاقاتی خانگی مقابل ترکیه به تساوی بدون گل رضایت داد. صرب ها از دقیقه 49 این بازی با اخراج کولاروف 10 نفره به کارشان ادامه دادند. در گروه سوم لیگ C هم مصاف یونان با میزبانش کوزوو با پیروزی 2 بر یک یونانی ها انتها یافت و در نهایت در گروه یکم لیگ D، تیم ملی مالت در خانه اش مقابل لتونی با تساوی یک - یک متوقف شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 622

به "لیگ ملت های اروپا، اسپانیا، اوکراین را به چهارمیخ کشید، آلمان به سوئیس امتیاز داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های اروپا، اسپانیا، اوکراین را به چهارمیخ کشید، آلمان به سوئیس امتیاز داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید