دشمن رونالدو راهی یوونتوس می گردد؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، پدرو، ستاره باتجربه چلسی مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

دشمن رونالدو راهی یوونتوس می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فران لمپارد در اولین فصل حضور در چلسی به شدت به جوانگرایی علاقه نشان داده است و به نظر می رسد پدرو قربانی بعدی سرمربی جوان و انگلیسی چلسی باشد. نشریه کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد قرارداد این وینگر باتجربه و اسپانیایی با چلسی در ماه آینده به انتها می رسد و در حال حاضر هیچ پیشنهادی مبنی بر تمایل چلسی برای برای تمدید قرارداد پدرو وجود نداشته است. پس بدین ترتیب به نظر می رسد جدایی پدرو بعد از پنج فصل از چلسی قطعی باشد.

این بازیکن اسپانیایی فصل گذشته زیر نظر مائوریتسیو ساری در استمفورد بریج به میدان رفت کرد و 52 بازی زیر نظر سرمربی ایتالیایی 13 گل به ثمر رساند و به مقام قهرمانی در لیگ اروپا نیز دست یافت. یوونتوس در سالهای اخیر نشان داده متخصص جذب بازیکنان باکیفیت و آزاد است و در این مدت ستاره هایی همچون آرون رمزی، آدریان رابیو، امره جان، سامی خدیرا و دنی آلوس به صورت رایگان راهی این تیم شده اند.

اما انتقال پدرو و همبازی شدن با کریستیانو رونالدو از یک حیث جالب خواهد شد. این وینگر اسپانیایی در سال 2010 و در جریان فزونی 0-5 بارسلونا مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکوی نوکمپ، با رونالدو به شدت وارد درگیری لفظی شد و به او گفت که من قهرمان جام جهانی شده ام و تو را نمی شناسم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 462

به "دشمن رونالدو راهی یوونتوس می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشمن رونالدو راهی یوونتوس می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید