ناکامی بارسلونا در جلب نظر اینتر برای خرید مارتینس

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، یک رسانه ایتالیایی مدعی شده که باشگاه بارسلونا نتوانسته بسته پیشنهادی مد نظر اینتر برای فروش مهاجم آرژانتینی اش را ارائه دهد.

ناکامی بارسلونا در جلب نظر اینتر برای خرید مارتینس

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا نوشته است که شاید باشگاه بارسلونا کار سخت و شاید غیرممکنی برای خرید لائوتارو مارتینس از اینتر در خاتمه فصل جاری داشته باشد.

غرامت فسخ قرارداد مهاجم آرژانیتنی اینتر 111 میلیون یورو است اما مشتریان این بازیکن 22 ساله فرصت زیادی برای خرید او ندارند، چون طبق قراردادش با اینتر، مارتینس در طول پنجره تابستانی تنها برای دو یا سه هفته اجازه دارد با مشتریانش به توافق برسد. علاوه بر این موردی که کار بارسلونا را برای خرید هموطن لیونل مسی و هم تیمی او در تیم ملی آرژانتین سخت تر می نماید، الزام به پرداخت تمام مبلغ غرامت فسخ قرارداد او به صورت یکجا است.

پرداخت چنین رقم بالایی برای باشگاه بارسلونا در شرایط عادی هم آسان نیست، چه برسد به شرایط فعلی که به خاطر تعلیق لیگ در نتیجه شیوع کرونا، بخش زیادی از درآمدهایش را از دست داده و با بحران اقتصادی روبه رو است.

با اینکه خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا تأکید نموده که باشگاه بارسلونا فعلاً برنامه ای برای خرید لائوتارو و نیمار ندارد، هنوز هم از گوشه و کنار شنیده می گردد که این باشگاه کوشش دارد با روش های دیگر از جمله پیشنهاد معاوضه، بازیکن مد نظر خود در اینتر را با رقمی پایین تر بخرد.

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اما مدعی شده که بنا به دلایلی بارسلونا نتوانسته یک بسته پیشنهادی که نظر اینتر را جلب کند، تهیه کند. گویا بعضی از بازیکنانی که بارسلونا برای معاوضه به اینتر پیشنهاد نموده، مورد پسند آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری نبوده اند و بعضی دیگر هم خودشان حاضر نشده اند نوکمپ را ترک نمایند.

بارسلونا می داند در صورتی که لائوتارو تصمیم به رفتن بگیرد، نوکمپ مقصد اول اوست اما در همین حال باشگاه هایی مانند رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد هم هستند که می توانند از نظر اقتصادی پیشنهادهای بهتری ارائه دهند و کار کاتالان ها را سخت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 392

به "ناکامی بارسلونا در جلب نظر اینتر برای خرید مارتینس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی بارسلونا در جلب نظر اینتر برای خرید مارتینس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید