هشت کار اصلی که پیش از سفر به کشوری دیگر باید انجام دهید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، فکر استقرار پیدا کردن در کشوری دیگر هر کسی را دچار هول و ولا می نماید. از این رو، ضروری است تا به منظور پیشگیری از غافلگیر شدن در دیار غربت دست به انجام کارهایی بزنید و تکالیفی را به اتمام برسانید. با این همه، به یاد داشته باشید که شما نخستین کسی نیستید که شروع زندگی در کشوری دیگر را تجربه می کنید. بنابراین اگر قرار است تا به زودی رهسپار خارج شوید، عقل حکم می نماید تا از دیگرانی که پیش از شما این راه را رفته اند درس هایی بگیرید و بدانید که باید آشنا با کدام دستور العمل های محافظتی باشید. در مجله خبرنگاران

هشت کار اصلی که پیش از سفر به کشوری دیگر باید انجام دهید

اقدامات پیش از سفر به کشوری دیگر باید انجام دهید را لیست نموده ایم که می خوانید.

اقدامات پیش از سفر به کشور دیگر

قیمت مسکن و اقامت را مد نظر داشته باشید

یکی از اقدامات پیش از سفر به کشوری دیگر این است که، پیش از سفر به کشور مورد نظر تحقیق کنید که میانه هزینه اقامت در آن کشور و به طور معین محله و منطقه معین شده چه قدر است. بعلاوه آنالیز کنید که شرایط اجاره مسکن چه اوضاعی دارد. اگر قبل از روانه شدن به دیار غریب اطلاعاتی از این دست در اختیارتان باشد، در کاهش استرس و اضطراب شما نقش بسزایی دارد. چگونه آسوده سفر کنیم؟

دوست اینترنتی پیدا کنید

به طور قطع چنان چه دوست اینترنتی در کشور مقصد داشته باشید می توانید اطلاعات زیادی را از دریافت کنید. راهش این است که با کسی یا کسانی که در کشور مورد نظر شما چندین سال اقامت دارند ارتباط دوستی برقرار کنید و با او صمیمی شوید تا هنگامی که پا به خاک غریب گذاشتید دچار حس تنهایی و غم غربت نشوید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

شیوه های مسافرت را آنالیز کنید

یکی از مهم ترین اقدامات پیش از سفر به کشوری دیگر آنالیز نحوه حمل و نقل شهری و یا بین شهری است. به محض این که وارد کشور تازه می شوید، بلافاصله به برنامه و طرحی برای چگونگی انتقال از کشور مبدا به کشور مقصد احتیاج پیدا می کنید. هزینه های حمل و نقل عمومی را پرس وجو کنید و یا در صورت امکان از خودروی شخصی بهره ببرید.

روش تبدیل ارز را یاد بگیرید

یادتان باشد که در کشور تازه شما نمی توانید از پول رایج موطن خود بهره ببرید. در جریان قیمت ارز قرار بگیرید و با واحد و ارزش پول کشور مقصد آشنا شوید تا یک وقت مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت نشوید.

زبان خارجی بیاموزید

هر قدر هم که به زبان جهانی انگلیسی آشنایی مسلط باشید به شما توصیه کنیم تا دست کم کلمات و جملات کلیدی زبان کشور تازه را یاد بگیرید.

با فرهنگ غذایی کشور تازه آشنا شوید

این نکته درخور ذکر است بین غذاهایی که در رستوران کشور خودتان می خورید تا غذاهای موجود در لیست رستوران کشور تازه تفاوت از زمین تا آسمان است. بنابراین بهتر است پیش از سفر به محل زندگی تازه با فرهنگ غذایی جامعه مقصد آشنایی حاصل کنید.

حساب های بانکی کشور مبدا را مسدود کنید

اگر خیال ندارید در کشور دیگر بابت انتقال پول های خود به حساب تازه وقت تان تلف گردد، به شما توصیه می کنیم پیش از ترک وطن خود حساب های بانکی کشور مبدا را مسدود کنید. مطمئن باشید که در کشور تازه کارهای مهم زیادی هست که باید سروسامان بدهید. از این رو، قویا و شدیدا توصیه اکید می کنیم تا همه حساب های بانکی خود را در کشور مبدا معین تکلیف کنید.

دوستان و بستگان را در جریان سفر خود قرار دهید

پس از سفر به کشور مقصد، قرار نیست و اصلا نمی توانید دوستان خود را فراموش کنید. به وسیله ایمیل، شبکه های اجتماعی یا تماس تلفنی به همه اطلاع دهید که به کشور دیگری مهاجرت یا مسافرت نموده اید. بعلاوه اطلاعاتی از موقعیت زمانی و مکانی کشور تازه در اختیار دوستان و بستگان خود قرار دهید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1323

به "هشت کار اصلی که پیش از سفر به کشوری دیگر باید انجام دهید" امتیاز دهید

1 کاربر به "هشت کار اصلی که پیش از سفر به کشوری دیگر باید انجام دهید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت کار اصلی که پیش از سفر به کشوری دیگر باید انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید