نژادپرستی کوشنر با ژست انسان محبت آمیز

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، داماد ترامپ و مشاور ارشد کاخ سفید با انتقاد از ورزشکاران و افراد دیگری که در رسانه های اجتماعی و زمین های بسکتبال علیه نژادپرستی در آمریکا اعتراض کرده اند، با بکارگیری کلیشه ای نژادپرستانه گفت، سیاه پوستان باید بخواهند تا در تغییر سیاست ها پیروز باشند!

نژادپرستی کوشنر با ژست انسان محبت آمیز

به نقل از خبرگزاری رویترز، جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان مصاحبه ای تلویزیونی به صحبت درباره طرح پلاتین ترامپ برای ایجاد مشاغل و فرصت هایی برای آمریکایی های سیاه پوست در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر پرداخت.

وی به برنامه فاکس اند فرندز گفت: در مورد مسائلی که طی سال های گذشته در جامعه سیاه پوستان مورد نیاز بود، صحبت ها و بحث های زیادی انجام شده است، اما این صحبت ها به طور ویژه بعد از اتفاقی که برای جورج فلوید رخ داد، شدت گرفتند.

جورج فلوید، مرد سیاه پوستی بود که در ماه مه بر اثر فشار زانوی یک افسر پلیس سفیدپوست بر گردنش به مدت 9 دقیقه جان باخت. مرگ وی موجی از اعتراضات سراسری و گسترده را علیه نابرابری نژادی و خشونت پلیس به راه انداخت که توسط جنبش جان سیاه پوستان مهم است و دیگر گروه ها سازماندهی شده بودند.

کوشنر گفت: همان طور که می دانید بسکمک از مردم تنها ژست تقوا و پرهیزگاری را می گیرند. آنها در اینستاگرام گریه و زاری می کنند یا شعاری را بر روی پیراهن های ورزشی خود می نویسند یا چیزی در گوشه و کنار زمین های بسکتبال می نویسند. صریحا باید بگویم که در این بین بیشتر از آنکه برای متحد کردن مردم تلاش شود برای دو قطبی کردن کشور تلاش شده است!

وی ضمن اذعان به اینکه اکثریت جامعه سیاه پوستان از جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات نوامبر حمایت می کنند، مدعی شد: طرح پلاتین ترامپ دستاوردهای بیشتری خواهد داشت.

کوشنر افزود: سیاست های دونالد ترامپ سیاست هایی هستند که می توانند به مردم در رفع مشکلاتی که از آنها شکایت می کنند، کمک کنند اما اگر آنها نخواهند پیروز شوند، ترامپ نمی تواند به آنها برای پیروز شدن کمک کند. ممکن است رئیس جمهور ترامپ همیشه حرف درست را نزند اما همیشه کار درست را انجام می دهد!

کمیته ملی دموکرات ها در بیانیه ای از کوشنر به خاطر گفتن اینکه ارائه درخواست پاسخگویی برای مرگ مردان و زنان سیاه پوست به دست افسران پلیس تنها شکوه و گلایه است، انتقاد کرد. در این بیانیه آمده است: این رویکرد تحقیرآمیز نسبت به مسائلی که رای دهندگان سیاه پوست به آنها اهمیت می دهند بیانگر بی عاطفه بودن و بی توجه بودن ترامپ به زندگی و جان سیاه پوستان است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 696

به "نژادپرستی کوشنر با ژست انسان محبت آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نژادپرستی کوشنر با ژست انسان محبت آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید