معرفی هتل نصیرالملک شیراز

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، شیراز پایتخت فرهنگ و تاریخ ایران به شمار می رود. زیبایی ها و جاهای دیدنی شیراز کم نیستند و دیدن آن ها یکی از واجبات گردشگری محسوب می گردد.

معرفی هتل نصیرالملک شیراز

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، شیراز پایتخت فرهنگ و تاریخ ایران به شمار می رود. زیبایی ها و جاهای دیدنی شیراز کم نیستند و دیدن آن ها یکی از واجبات گردشگری محسوب می گردد. برای تماشای این مکان ها و ورق زدن تاریخ و همچنین سفر به این شهر دوست داشتنی، ضروری است که از میان هتل های شیراز، هتلی را رزرو کنید. رزرو هتل شیراز از علی بابا بسیار آسان است و احتیاج به هدردادن وقت نیست؛ شما به راحتی و فقط در چند دقیقه می توانید این کار را انجام دهید. یکی از هتل های شیراز، هتل نصیرالملک نام دارد که درادامه به معرفی آن می پردازیم.

معرفی

هتل نصیرالملک شیراز را در اسفند ماه سال 1395 و در مرکز شهر شیراز و ضلع شرقی بارگاه شاهچراغ افتتاح کردند. این هتل به دلیل قرارگیری در مرکز شهر شیراز، به اماکن مذهبی و تاریخی شهر دسترسی آسانی دارد؛ همین مساله یک مزیت مهم برای مسافران و گردشگران محسوب می گردد. این هتل تا مسجد جامع عقیق و شاهچراغ چیزی حدود 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. همچنین تا ارگ کریم خان، مسجد وکیل، مسجد نصیرالملک، باغ ارم، حافظیه و... با خودرو باید فاصله ای در 10 دقیقه طی کنید. دید این هتل روبه حرم شاهچراغ است؛ ازاین رو آرامش زیادی در فضای این هتل جریان دارد. همین نزدیکی زیارت را برای مسافران آسان نموده است. برای کسانی که بیشتر به قصد زیارت به شهر شیراز می آیند، انتخاب این هتل از میان هتل های شیراز علی بابا مناسب تر خواهد بود. بازار وکیل هم 10 دقیقه با وسیله نقلیه با این هتل فاصله دارد و مسافران به راحتی می توانند به خرید رفته و برای دوستان و عزیزانشان سوغاتی تهیه نمایند. این هتل از هتل های سه ستاره شهر شیراز است و با توجه به سال ساخت آن یکی از هتل های نوساز محسوب می گردد.

امکانات هتل نصیرالملک شیراز

این هتل در پنج طبقه و 35 اتاق ساخته شده و 100 تخت دارد. ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق 12:000 خواهد بود. اتاق های این هتل یک تخته، دو تخته (دابل و تویین)، سه تخته و کانکت شش تخته بوده و امکاناتی مانند اینترنت، تلویزیون، مینی بار، پاورسوئیچ، روم سرویس، صبحانه، تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، یخچال و تلفن ویژگی مشترک همه اتاق ها است اما ظرفیت نفر اضافه برای همه اتاق های هتل وجود ندارد. اتاق ها با نورپردازی ملایم و در محیطی دلنشین ساخته شده اند. امکانات رفاهی آن ها همراه پرسنلی مجرب و حرفه ای در کوشش هستند تا حداکثر رضایت میهمانان خود را جلب و تجربه اقامتی ماندگار را به مسافران هدیه نمایند. همه کارکنان با برخورد محترمانه و محبت آمیز سعی دارند میهمانان خود را بار دیگر در سفر بعدیشان به شیراز نیز ببینند.

هنگام رزرو هتل شیراز آگاهی از امکانات هتل به شدت به انتخاب راحت تر شما یاری خواهد نمود. لابی 30 نفر ظرفیت و 50 مترمربع متراژ دارد؛ به راحتی می توانید آن جا منتظر بمانید و اوقات خود را بگذرانید. کافی شاپ و رستوران هتل نصیرالملک ظرفیتی حدود 60 نفر دارد و یکی دیگر از امکانات خوب هتل محسوب می گردد. رستوران این هتل با آشپزهای مجرب و سرو انواع غذاهای ایرانی متنوع و لذیذ، نوشیدنی ها و دسرها از میهمانان خود به نحو احسن پذیرایی می نمایند. البته اگر مایل به خوردن غذا و یا دسر در داخل هتل نیستید؛ به دلیل قرارگیری هتل نصیرالملک در مرکزیت شهر شیراز خارج از هتل هم می توانید خودتان را به سرو یک کلم پلو یا فالوده شیرازی دعوت کنید. پارکینگ هتل نصیرالملک با ظرفیت 22 خودرو به صورت رایگان به مسافران اختصاص یافته و خیالتان را از بابت جای پارک راحت خواهد نمود. پذیرش 24 ساعته، آسانسور، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، لاندری، تلویزیون در لابی، دستگاه فتوکپی، دستگاه فکس، گشت نیم روزی (با هماهنگی و هزینه)، نمازخانه و اتاق چمدان ازدیگر امکانات هتل محسوب می گردد.

یکی از ویژگی هایی که در این هتل بیشتر به چشم مسافران می آید، تمیزی و پاکیزگی اتاق ها و برخورد کارکنان پذیرش و خدمات آن ها است. صبحانه هتل نصیرالملک شیراز نیمرو، تخم مرغ آب پز، عسل، مربا، آب میوه، کره، شیر، چای، پنیر، نسکافه و نان ایرانی خواهد بود. درکل به گفته مسافران و میهمانان هتل نصیرالملک، سه دلیل برای انتخاب این هتل از میان هتل های شیراز وجود دارد. موقعیت هتل، ارزش در برابر قیمت که کیفیت خدمات هتل در مقایسه با قیمت آن بالاتر بوده و رفتار کارکنان هتل و پیگیری و پاسخگویی آن ها که بسیار مناسب است.

قوانین هتل

  • اگر کودک شما زیر سه سال باشد، درصورت عدم استفاده از سرویس، اقامت او رایگان حساب می گردد. چنانچه کودکتان از سه تا هفت سال باشد، درصورت استفاده نکردن از سرویس، هزینه اقامت او نیم بها خواهد بود.
  • پذیرش خانمی تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین امکان پذیر خواهد بود.

به راحتی می توانید با رزرو هتل شیراز به صورت آنلاین تاریخ سفر خود را معین کنید و دغدغه ای جز تجربه یک سفر خوب در شهر دوست داشتنی شیراز نداشته باشید.

آدرس

استان فارس، شیراز، ضلع جنوبی شاهچراغ، چهارراه شاهزاده قاسم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 768

به "معرفی هتل نصیرالملک شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل نصیرالملک شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید