مرسدس بنز کلاسیک؛ از 500 میلیون تا 5 میلیارد تومان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، روز گذشته کلوپ مرسدس بنز ایران، گردهمایی خودروهای کلاسیک این برند را در باغ کتاب تهران برگزار کرد. این همایش برای بازدید عموم آزاد بود. ازدحام جمعیت و عکاسی خانواده ها از یکدیگر در این مراسم، علاقه مردم را به این مجذوب کننده های لاکچری نشان می داد.

مرسدس بنز کلاسیک؛ از 500 میلیون تا 5 میلیارد تومان

به گزارش تجارت نیوز، در این گردهمایی، مدل های مختلفی از بنزهای تولیدی تا سال 2000، با قیمت ها و البته رنگ های مجذوب کننده متفاوت، حضور داشتند.

بنز کلاسیک چند؟

ارزش خودروهای نمایش داده شده متفاوت بود؛ از 500 میلیون تا پنج میلیارد تومان. قیمت آنها بر اساس مدل و حجم خودرو، آپشن هایی مانند کولر و سانروف، تمیزی خودرو، سفارش کشور، لاستیک ، چراغ، لوازم و کارکرد، تعیین می شود.

برخی از مالکان این خودروها در گردهمایی به تجارت نیوز گفتند آنها را سال های پیش خریداری کرده اند. یکی از افراد گفت که بنز خود را 10سال پیش به قیمت هشت میلیون تومان خریداری کرده است و حالا600 میلیون تومان ارزش دارد. یک خودروی دیگر در 10 سال پیش 170 میلیون قیمت داشت و حالا ارزش آن به پنج میلیارد تومان نیز می رسد.

یکی از حاضران هم خودروی خود را در دهه 70 به قیمت 50 میلیون تومان خریداری کرده بود که در حال حاضر700 تا 800 میلیون تومان ارزش دارد. برخی ها نیز می گفتند خودرو را از پدر خود به ارث برده اند و قیمتی برای آن تعیین نکرده اند.

البته بسیاری از این لاکچری سوارها به این نکته اشاره می کردند که خودروهای آنها در سال هزینه ای برایشان ندارد. نکته دیگر که مالکان این خودروها نیز به آن اشاره می کردند، امنیت و کیفیت بدنه این بنزها بود. اما افراد می گفتند این خودروها مناسب تردد شهری نیستند. آنها به دلیل علاقه به برند بنز، چنین خودروهایی را نگه می دارند و برخی نیز کلکسیون آنها را جمع آوری می کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1510

به "مرسدس بنز کلاسیک؛ از 500 میلیون تا 5 میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس بنز کلاسیک؛ از 500 میلیون تا 5 میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید