مربی تام کروز و سوپرمن در ایران ، شگفتی مربی بین المللی تونل باد از ایرانِ در تحریم!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، اریک اوسمانیس مربی بین المللی تونل باد (Wind Tunnel) که آموزش بازیگرانی همانند هنری کویل در نقش سوپرمن و تام کروز در سری فیلم های ماموریت غیرممکن را برعهده داشته، به منظور تدریس در دوره پیشرفته مربیگری تونل باد به کیش سفر نموده است.

مربی تام کروز و سوپرمن در ایران ، شگفتی مربی بین المللی تونل باد از ایرانِ در تحریم!

به گزارش خبرنگاران، اریک 32 ساله که از سال 2009 به این رشته ورزشی علاقه مند شده و فعالیت خود را شروع نموده است، امروز یکی از مربیان مطرح جهان در تونل باد به شمار می رود؛ او چند روزی برای تدریس در یک دوره آموزشی به کیش سفر نموده تا مربیان ایرانی تونل باد میکامال را تحت آموزش های حرفه ای و پیشرفته قرار دهد که به همین دلیل مصاحبه ای با او ترتیب دادیم.

آقای اریک، تونل باد کیش را از لحاظ سخت افزاری چگونه ارزیابی می کنید؟

تجهیزات سخت افزاری تونل باد کیش یکی از مدرن ترین تونل های بادی جهان است؛ من به کشورهای زیادی که تونل باد دارند سفر نموده ام و به جرات می توان گفت که تونل باد جزیره کیش یکی از مدرن ترین تونل بادها در جهان محسوب می گردد.

ذهنیت من از ایران پیش از سفرم به این کشور، یک کشور تحریم شده و توسعه نیافته بود، اما آن چیزی که در تهران و کیش دیدم، خلاف آن را ثابت کرد

آیا برای اولین بار به ایران سفر کردید؟

بله اولین بارم بود؛ حدود یک روز در تهران بودم و امروز چهارمین روز حضورم در کیش است و فردا این جزیره زیبا را ترک خواهم کرد.

ایران معرفی شده در رسانه های غربی و ایرانی که در واقعیت وجود دارد، چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

تجربه های زیادی از سفر به کشورهای مختلف داشتم و به این نتیجه رسیدم که نباید یک کشور را به وسیله رسانه ها قضاوت کرد؛ بعضی مواقع تصویر منتشر شده از کشورها در رسانه های جهانی واقعی نیست؛ مردم ایران بسیار بافرهنگ هستند؛ اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم پس از ورود به کیش و مشاهده زیرساخت های موجود در این جزیره شگفت زده شدم.

دقیقا چه چیزی باعث شگفت زدگی شما شد؟

در این جزیره احساس آرامش و امنیت را به وضوح می توانید حس کنید و همین موضوع به نظرم یک پیش شرط اصلی برای یک توریست است؛ دریای زلال، جزیره زیبا، هوای پاک و مردم با فرهنگ سبب شد که حس خیلی خوبی پیدا کنم.

آقای اریک؛ علاقه مندیم که با سوالات مان به حوزه تخصصی شما برگردیم؛ برگزاری دوره آموزشی پرواز در تونل باد کیش چگونه پیش رفت؟

به این نتیجه رسیدم که نباید یک کشور را به وسیله رسانه ها قضاوت کرد؛ بعضی مواقع تصویر منتشر شده از کشورها در رسانه های جهانی واقعی نیست؛ مردم ایران بسیار بافرهنگ هستند؛ اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم پس از ورود به کیش و مشاهده زیرساخت های موجود در این جزیره شگفت زده شدمدوره بسیار خوبی بود؛ با توجه به اینکه حاضرین در این دوره فقط 2 ماه تمرین داشته اند، باید اذعان کنم که واقعا از سطح خوبی برخوردار بودند؛ البته دلیل این مقدار از پیشرفت در طی 2 ماه برای من نیز تعجب برانگیز بود که دلیل آن را از مسوولان حاضر پرس و جو کردم که اعلام کردند محدودیتی برای پرواز در تونل باد کیش وجود نداشته و تایم تمرین برای افراد حاضر در دوره آزاد بوده است.

تمرین در بحث پرواز در تونل باد خیلی مهم است و اینکه مجموعه میکامال شرایط لازم برای تمرین بدون محدودیت را فراهم نموده است، خبر خشنود نماینده ای برایم بود.

آیا تونل باد را فقط باید در دسته حرفه های مفرح قلمداد کرد یا مسابقات بین المللی ورزشی هم دارد؟

در این رشته ورزشی مسابقات جهانی و منطقه ای بین المللی برگزار می گردد؛ البته این رشته به عنوان سرگرمی نیز متقاضیان زیادی در سراسر جهان دارد؛ درصد زیادی از تمرینات چتربازان حرفه ای جهان در تونل باد انجام می گردد و در عرصه نظامی نیز کاربرد آموزشی بالایی دارد.

آیا کیش شرایط میزبانی از مسابقات بین المللی این رشته ورزشی را دارد؟

باید اذعان کنم که تونل باد مدرن و زیرساخت های کیش، شرایط میزبانی از مسابقات بین المللی را دارد و امیدوارم به زودی شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در کیش باشیم.

شما مربی بازیگران معروفی در فیلم سوپرمن و سری فیلم های ماموریت غیر ممکن بودید، کار با کدام بازیگر برایتان لذت بخش بود؟

در آینده ای نه چندان دور دوباره به ایران زیبا سفر می کنم؛ قطع یقین خاطرات سفر به ایران را در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک خواهم گذاشتنگاه من در آموزش نحوه پرواز به بازیگران سرشناس یک نگاه حرفه ای و تخصصی است تا برترین خروجی از کار حاصل گردد؛ راستش را بخواهید از تمامی کارهایم در همکاری با بازیگران سرشناس فیلم های سینمایی لذت برده ام اما باید اذعان کنم که هنری کویل یا همان سوپرمن معروف، یک شخصت متواضعی دارد که کار با او برایم بسیار مجذوب نماینده بود.

در سرانجام اگر صحبتی دارید بفرمایید.

جزیره کیش یک سفر به یادماندنی برایم بود که باعث می گردد در آینده ای نه چندان دور دوباره به ایران زیبا سفر کنم؛ قطع یقین خاطرات سفر به ایران را در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک خواهم گذاشت.

به گزارش ایرنا، تونل باد میکامال کیش مدرن ترین و بزرگترین تونل بادی کشور محسوب می گردد که دارای آخرین تکنولوژی مدرن روز است.

از تعداد زیادی داوطلب ثبت نامی برای شرکت در دوره آموزشی برگزار شده، فقط پنج نفر توانستند با عبور از تست های فیزیکی و آمادگی جسمانی، در کلاس های آموزشی پرواز در تونل بادی اریک اوسمانیس شرکت نمایند؛ این پنج نفر گواهی لازم برای فعالیت های آموزشی در تونل بادی کیش را دریافت کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 شهریور 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1709

به "مربی تام کروز و سوپرمن در ایران ، شگفتی مربی بین المللی تونل باد از ایرانِ در تحریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تام کروز و سوپرمن در ایران ، شگفتی مربی بین المللی تونل باد از ایرانِ در تحریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید