عکس ، آیا فرهاد مجیدی واقعا پرسپولیسی بود؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، این مصاحبه، موج جدیدی از افشاگری در خصوص تعلقات قلبی ستارگان شهیر فوتبال ایران به وجود آورده است.

عکس ، آیا فرهاد مجیدی واقعا پرسپولیسی بود؟

به گزارش خبرنگاران، ادعای اخیر علی فتح الله زاده در خصوص اینکه مهدی مهدوی کیا قبل از حضور در پرسپولیس با استقلال قرارداد داخلی بسته بود، بازتاب وسیعی پیدا کرد و البته در نهایت تکذیب شد. فتح الله زاده مدعی شد مهدوی کیا را با علی کریمی اشتباه گرفته، اما به هر حال این مصاحبه، موج جدیدی از افشاگری در خصوص تعلقات قلبی ستارگان شهیر فوتبال ایران به وجود آورد.

به همین دلیل پرسپولیسی ها با دیگر تصاویری از جلد جراید دهه هفتاد را بازنشر می نمایند که نشان می دهد فرهاد مجیدی هم در آستانه سرخپوش شدن قرار داشته است. امیر عابدینی، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولس در این مورد می گوید: فرهاد مجیدی وقتی بهمن بود، من فکر کردم او می تواند بازیکن خیلی خوبی برای پرسپولیس باشد و از انعقاد قرارداد با او استقبال کردم. او آمد و پیش نویس قرارداد نوشته شد اما به دلایلی منتفی شد. این به آن معنا نیست که مجیدی این قرارداد را منتفی کرد، بلکه او بعدها با تمام وجود استقلالی شد. صحبتی هم که آن روز با من کرد این بود که بیشتر خانواده ما استقلالی هستند. درباره بازیکنی که اگر به پرسپولیس بیاید دچار مشکل خانوادگی می گردد باید با خرد نگاه کرد و باید بازیکنی را جذب کرد که روحیاتش با باشگاه پرسپولیس هماهنگ باشد و سابقه فامیلی داشته باشد. به همین دلیل فرهاد مجیدی هم با ما قرارداد منعقد نکرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 138

به "عکس ، آیا فرهاد مجیدی واقعا پرسپولیسی بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، آیا فرهاد مجیدی واقعا پرسپولیسی بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید