عمر السومه می خواهد به ملاقات با استقلال برسد؛ برنامه ستاره الاهلی برای آبی ها

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، عمر السومه مهاجم سوری الاهلی تمرینات خانگی خود را برای بازگشت سریع به رقابت ها و ملاقات با استقلال شروع کرد.

عمر السومه می خواهد به ملاقات با استقلال برسد؛ برنامه ستاره الاهلی برای آبی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عمر السومه ستاره باتجربه و سوری تیم فوتبال الاهلی عربستان که خود را برای دو ملاقات محبت آمیز مقابل بحرین و ایران آماده می کرد، در تمرینات آماده سازی تیم ملی سوریه دچار آسیب دیدگی شد و هر دو ملاقات محبت آمیز تیم ملی کشورش را از دست داد.

عمر السومه که پس از این مصدومیت مستقیما راهی جده شد، آزمایشات MRI را انجام داد که پس از آن، خالد محمود پزشک مصری معالج این بازیکن اعلام نمود که السومه احتیاج دارد تا حداقل 10 روز به استراحت بپردازد و پس از آن به تمرینات تیم اضافه گردد.

به همین دلیل، این بازیکن بلافاصله تمرینات انفرادی خود را در منزل شخصی اش در جده شروع کرد تا خود را برای ملاقاتهای بعدی الاهلی آماده کند.

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داده است که قرار است السومه دو روز قبل از بازی با الرائد در هفته بیست و پنجم لیگ عربستان به تمرینات گروهی اضافه گردد و کادرفنی این باشگاه تشخیص خواهند داد که این بازیکن مقابل الرائد از ابتدا به میدان برود یا به عنوان بازیکن جایگزین پای به زمین مسابقه بگذارد.

ملاقات الاهلی و الرائد در تاریخ 19 فروردین برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه الریاضیه اعلام نموده است که این بازیکن دو روز پیش از برگزاری این بازی به تمرینات اضافه می گردد، پس السومه مسئله ای برای همراهی الاهلی جهت ملاقات با استقلال در تاریخ 26 فروردین نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 987

به "عمر السومه می خواهد به ملاقات با استقلال برسد؛ برنامه ستاره الاهلی برای آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمر السومه می خواهد به ملاقات با استقلال برسد؛ برنامه ستاره الاهلی برای آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید