عرضه Halo Infinite تا 2021 به عقب افتاد؛ بازی حال و روز خوبی ندارد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مایکروسافت طبق بیانیه ای بیان کرد که بازی Halo Infinite طبق برنامه قبلی در تعطیلات 2020 و هم زمان با عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس عرضه نخواهد شد. عرضه Halo Infinite به سال 2021 موکول شده است.

عرضه Halo Infinite تا 2021 به عقب افتاد؛ بازی حال و روز خوبی ندارد

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

در این بیانیه گفته شده دلیل این تأخیر عدم تطابق بازی با انتظارات سازنده های آن است. توسعه دهنده ها همچنین به مسائلی که بیماری کرونا برای تیم سازنده ایجاد نموده اشاره نموده اند. در نهایت به هواداران قول داده شده Halo Infinite بعد از بهبود هایی که در زمان این تأخیر دریافت می نماید، بلندپروازانه ترین نسخه در کل سری بازی های هیلو باشد.

تنها تریلری که تا به امروز از Halo Infinite دیده ایم فقط به یک چیز اشاره دارد؛ اینکه بازی ناقص است. ظاهر بازی حتی نمی تواند با بازی های نسل هشتم رقابت کند و بیش تر در سطح بازی های اواخر نسل هفتم است. بازی پرداخت نشده و در حد انتظارات ما از یک بازی نسل نهمی نیست.

بازی Halo Infinite دو سال در نمایشگاه E3 2018 معرفی گردید و خدا می داند چند سال قبل از این معرفی در دست ساخت بوده است. این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که مایکروسافت بودجه ای فضایی برای ساخت بازی هزینه نموده و طبق گزارش ها، چیزی حدود نیم میلیارد دلار را در استودیوی سازنده Halo Infinite یعنی استودیوی 343 Industries تزریق نموده است.

صحبت های سازنده های بازی در این بیانیه با واقعیت جور در نمی آیند. با وجود این که Halo Infinite بعد از این همه سال هنوز سطح قابل قبولی ندارد، باور این که طی چند ماه بتوان به شکل جادویی تمام مسائل بازی را برطرف کرد سخت است. حالا به شرایط بد خود بازی شرایط فعلی قرنطینه را هم اضافه کنید تا فاجعه تکمیل گردد. توسعه دهنده ها نتوانسته اند در شرایط عادی بازی را به سطحی قابل قبول برسانند، چگونه می توان از آن ها انتظار داشت تا در این زمان محدود و شرایط بحرانی بتوانند بلند پروازانه ترین نسخه در کل سری را خلق نمایند؟

کنسول ایکس باکس سری ایکس قرار است قدرتمندترین کنسول کل تاریخ ویدیو گیم باشد و مطمئنا هم هست. اینکه مایکروسافت نتواند با مهم ترین سری بازی انحصاری خود که نماد ایکس باکس است قدرت این کنسول را به رخ همه بکشد، سؤال های بسیاری را در ذهن ما به وجود می آورد. از سال ها پیش قرار بود Halo Infinite همراه با کنسول نسل بعد مایکروسافت وارد بازار گردد و تصمیم مایکروسافت در اجتناب از این موضوع و تأخیر در عرضه بازی، خود به اندازه کافی نمایانگر شرایط نابه سامان بازی است؛ باید این موضوع را در نظر داشت که نبود هیلو در کنار ایکس باکس سری ایکس به هنگام عرضه، تمام برنامه های مایکروسافت را برهم می زند و ضرر تجاری قابل توجهی را بر این شرکت محتمل می گردد.

متأسفانه انتظارات گرافیکی این نسل آن قدر بالا رفته اند که توسعه دهنده ها منابع کافی برای ساخت بازی هایی به آن عظمت را ندارند. احتمال می دهیم اگر همین فرایند ادامه پیدا کند در این نسل آینده ناتوانی توسعه دهنده ها در برآورده کردن انتظارات بالا باعث ضعف در ابعاد دیگر بازی ها گردد و بازی های این نسل دچار مسائل جدی شوند.

بازی Halo Infinite قرار است به شکل یک بازی سرویس محور با مدت زمان پشتیبانی طولانی عرضه گردد. مایکروسافت اعلام نموده برنامه ای برای نسخه بعدی هیلو ندارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 581

به "عرضه Halo Infinite تا 2021 به عقب افتاد؛ بازی حال و روز خوبی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Halo Infinite تا 2021 به عقب افتاد؛ بازی حال و روز خوبی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید