عرضه هر شانه تخم مرغ بالاتر از 29 هزار تومان تخلف است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، معاون استاندار تهران گفت: عرضه تخم مرغ بالاتر از شانه ای 29 هزار تومان تخلف است.

عرضه هر شانه تخم مرغ بالاتر از 29 هزار تومان تخلف است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور مالی استانداری تهران در جلسه تنظیم بازار استان اظهار کرد: در حال حاضر افرادی به امر صادرات تخم مرغ مبادرت می نمایند که خیلی در تنظیم بازار استان تهران مسئولیت پذیر نیستند.

وی توضیح داد: اگر تخم مرغ به واحد های صنفی عرضه نگردد با توزیع این کالا در میادین خیلی نمی توان قیمت آن را کنترل کرد و اداره کل دامپزشکی و شرکت پشتیبانی امور دام نظارت عالیه بر نحوه عرضه تخم مرغ در مرغداری ها داشته باشند.

عسگری گفت: شبکه توزیع خرده فروشی احتیاجمند بازنگری در تخصیص سهمیه تخم مرغ است و صدر صد نهاده مراغداری های استان تهران ترمین شده دلیلی برای افزایش قیمت وجود ندارد و صادرات تخم مرغ در استان تهران مشروط به تنظیم بازار این کالا در تهران است و اولویت تأمین احتیاج مردم است

معاون استاندار تهران ادامه داد: حداکثر قیمت هرشانه تخم مرغ که دو کیلوگرم است تا سقف 29 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می گردد مشخص شد و بعضی واحد های صنفی در توزیع مرغ همراهی نمی نمایند به نظر می رسد در این بخش باید نظارت ها جدی تر باشد.

وی در خاتمه گفت: آمار صحیحی از پراکنش فروشندگان مرغ و ماهی در تهران وجود ندارد و برای رصد بازار احتیاجمند ایجاد سامانه ای منسجم هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 780

به "عرضه هر شانه تخم مرغ بالاتر از 29 هزار تومان تخلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه هر شانه تخم مرغ بالاتر از 29 هزار تومان تخلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید