سری A، اولین شکست رم با ژوزه مورینیو رقم خورد، لاتزیو به کالیاری امتیاز داد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سریال پیروزی های متوالی تیم فوتبال رم در شبی که رقیب همشهری اش هم امتیاز از دست داد، به انتها رسید.

سری A، اولین شکست رم با ژوزه مورینیو رقم خورد، لاتزیو به کالیاری امتیاز داد

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب بازی های هفته چهارم سری A ایتالیا، امشب دو بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال رم در خانه هلاس ورونا با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد و به این ترتیب پس از 5 برد متوالی در تمامی رقابت ها، اولین باخت این تیم با راهنمایی ژوزه مورینیو رقم خورد.

در این بازی رم در حالی با خت که گل اول را هم از طریق لورنتزو پلگرینی در دقیقه 36 به ثمر رساند. هلاس ورونا با گل دقیقه 49 آنتونین باراک به بازی برگشت و با گل دقیقه 54 جانلوکا کاپراری هم از میهمان خود پیش افتاد. اگرچه گل به خودی بازیکن هلاس ورونا، ایوان ایلیچ در دقیقه 58 نتیجه را دوباره به تساوی کشاند اما مارکو داویده فارائونی با ثبت سومین گل میزبان ورونایی در دقیقه 63 سبب شد که اولین باخت رمی ها بعد از سه پیروزی متوالی در فصل جاری سری A رقم بخورد.

و اما پیش از این بازی هم دیگر تیم مرکز ایتالیا یعنی لاتزیو در خانه مقابل کالیاری به میدان رفته بود که این مسابقه با تساوی 2-2 سرانجام یافت. چیرو ایموبیله در دقیقه 45 گل نخست مسابقه را زد اما در ادامه ژوائو پدرو و کیتا بالده به ترتیب در دقایق 46 و 62 برای کالیاری گلزنی کردند تا این تیم از میزبان خود پیش بیفتد. دانیلو کاتالدی اما در حالی که تنها 7 دقیقه به انتها بازی مانده بود گل زد و لاتزیو را از شکست خانگی نجات داد. بعلاوه در دقیقه چهارم وقت های تلف شده این بازی گابریله زاپا از تیم کالیاری اخراج شد.

با نتایجی که در این دو بازی رقم خورد، رم با 9 امتیاز در رده چهارم ماند و از پس گرفتن صدر جدول از اینتر بازماند. لاتزیوی تحت راهنمایی مائوریتزیو ساری هم که برای اولین بار در این فصل مساوی کرد، با 7 امتیاز در صندلی هفتم نهاده شد.

در آخرین ملاقات امشب سری A ایتالیا از ساعت 23:15 تیم در حساس ترین بازی هفته تیم فوتبال یوونتوس که آغاز ضعیفی در این فصل داشته، میزبان رقیب قدیمی خود میلان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1226

به "سری A، اولین شکست رم با ژوزه مورینیو رقم خورد، لاتزیو به کالیاری امتیاز داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، اولین شکست رم با ژوزه مورینیو رقم خورد، لاتزیو به کالیاری امتیاز داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید